Românii cred în Dacia

Dacia a fost desemnată cea mai de încredere marcă auto din România în cadrul studiului „Trusted Brands” 2012, realizat de revista Reader’s Digest. Câştigătoare pentru al treilea an consecutiv, marca românească a înregistrat o creştere constantă în acest clasament încă din anul 2010, când a preluat conducerea în categoria „Auto”.

Dacia  a reuşit să devanseze în 2012 mărci precum Volkswagen şi Mercedes.

Studiul „Trusted Brands” derulat de revista Reader’s Digest se află la a şaptea ediţie în România, scopul său fiind acela de a identifica mărcile pe care clienţii şi consumatorii le investesc cu cea mai mare încredere. Dacia şi-a menţinut pentru al treilea an poziţia de lider în preferinţele clienţilor români, marcând un punctaj în creştere de la 16,5% în 2010, la 21% în 2012. Diferenţa faţă de mărcile clasate pe poziţiile II şi III a fost de 6%, respectiv 8,2%.

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


6 × 4 =

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>