AdePlast: creşte 25 de procente la 10 luni, cu exporturi de peste 4,5 mil lei

Compania AdePlast a înregistrat în primele zece luni ale acestui an o cifră de afaceri de aproximativ 166 milioane de lei, în creștere cu aproape 25 de procente față de aceeași perioadă a anului trecut.

„O evoluţie ȋmbucurătoare în această perioadă au avut-o exporturile AdePlast către vestul Europei și către zona Arabă, mai precis Liban” declară Marcel Bărbuţ.

In primele 10 luni ale acestui an, compania a exportat produse ȋn valoare de peste 4,5 milioane de lei, urmând ca în 2013 AdePlast să-şi concentreze o parte importantă a resurselor de vânzări pentru creşterea acestui segment, mizând pe o dublare a valorii exporturilor.

„Creşterea exporturilor se datorează eforturilor departamentului nostru de export, ȋnsă este evident că investiţiile noastre recente în fabrici de ultimă generaţie le oferă atât oamenilor noştri de vânzări, cât şi companiilor din vest certitudinea că produsele sunt excelente calitativ”,  declară Marcel Bărbuţ.

Atuurile activităţii de export, dar şi în activitatea de pe plan intern, constau în capacitatea fabricilor AdePlast de a livra cantităţile cerute de clienţii externi în perioadele asumate prin contract, dar şi calitatea constantă a produselor livrate. Acesta este un factor vital când vine vorba de pieţe mature ca cele din vestul Europei sau cele din ce în ce mai mature precum piaţa autohtonă.

În 2012 produsele AdePlast au devenit eligibile în țări precum Germania, Anglia, Slovacia, Elveția, Italia sau Belgia, au fost păstrate însă şi relaţiile mai vechi cu  Republica Moldova, Ungaria sau Liban.

„In ciuda distanței, deci a costurilor de transport, produsele Adeplast rămȃn competitive chiar şi pe aceste pieţe extrem de concurenţiale. Acest fapt se datorează investiţiilor de dată recentă realizate de noi, dar și de producători români din alte domenii, în urma cărora au apărut facilităţi de producţie mult mai performante decât cele ale concurenţei din vestul Europei, multe dintre acestea fiind depăşite tehnologic” declară Marcel Bărbuţ.

“În 2012 am exportat peste 4.5 mii de tone de materiale finite şi ne dorim să dublăm valoarea exporturilor pentru anul viitor. Capacitatea de producție, forţa de vânzări, dar şi acoperirea națională ne permit să estimăm o astfel de țintă. Am terminat investițiile ȋn noua hală de polistiren de la Ploieşti, vom începe montarea liniei de producție de polistiren la Oradea şi suntem ȋn ultima fază de construcție cu ce-a de-a treia fabrică de mortare uscate, situată în Roman, care să deservească zona Moldovei” declară Alexander M. Bărbuț, directorul de export al AdePlast.

„Efortul nostru ar trebui să inspire şi alţi producători români cu facilităţi de producţie noi. Intensificarea exporturilor la AdePlast este evident benefică pentru că aduce direct valută în conturile companiei, dar privind în ansamblu contribuim la creşterea economică ȋn Romȃnia. Aşa putem compensa noi lipsa fondurilor europene. România trebuie să devină și exportator de produse finite, nu doar de materie primă” declară Marcel Bărbuț.

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


6 + = 12

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>