Lemet a încheiat 2012 cu creștere de 20 de procente şi o rețea de retail de 65.000 de mp

0
276
alexandru rizea
alexandru rizea

Lemet, unul dintre cei mai importanți producători de mobilă la nivel naţional, a încheiat anul 2012 cu o cifră de afaceri de aproape 210 milioane de lei, în creştere cu peste 20 procente față de anul precedent.

Unul din factorii care au susținut această creștere a fost extinderea permanentă a rețelei de magazine LEM’S, urmărind dezvoltarea de spații tot mai generoase, în centre comerciale noi. În prezent rețeaua a ajuns la un număr de peste 100 locaţii, iar suprafaţa totală de retail, la nivelul întregii ţări, depășește 65.000 de mp.

“Factorul care a susținut evoluția pozitivă în 2012, dincolo de extinderea rețelei de magazine, a fost lansarea continuă de noi produse. În 2012 am inaugurat 12 magazine în zone precum Suceava, Călărași, Vâlcea, Ploiești sau București, toate având suprafețe de peste 800 de mp, investiții care s-au cifrat la aproximativ 5.4 mil lei. Investițiile de anul trecut din rețeaua LEM`S, alături de cele îndreptate căre fabrica Lemet au făcut ca la sfârșitul anului trecut să avem un business cu peste 20 procente mai mare decât cel din 2011”, declară Alexandru Rizea, directorul general al Lemet.

Investiţiile demarate în 2011 şi finalizate în 2012 în scopul măririi flexibilităţii fabricii de la Brebu s-au ridicat la 34 milioane de lei.

Spațiile mult mai generoase ale magazinelor LEM`S au fost acoperite de programe noi de mobilă, prin extinderea gamei de produse premium, dar și prin adăugarea de alte produse precum gamele de saltele, paturi și canapele. Un exemplu de creștere pe zona premium este cel a mobilierului de bucătărie Gazelle, produs care a devenit lider de vânzări în rețea, grație celor 3500 unități achizițonate de români la un preț mediu de peste 5000 de lei. Unul din argumentele acestei bucătării premium este acela că este concepută și produsă în România, după o analiză amănunțită a nevoilor standard ale românilor.

Magazinele de mobilă ale Lemet operează sub brandul LEM’S şi sunt amenajate la acelaşi standard calitativ în toate judeţele ţării.

Despre Lemet

Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine LEM’S pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua LEM’S are cea mai mare acoperire la nivel naţional, magazinele fiind amenajate în toate judeţele ţării la acelaşi standard. Atât în fabrica Lemet cât şi în reţeaua LEM’S activează peste 1.250 de angajaţi.

Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie acoperind o suprafaţă de peste 30.000 mp. Capacitatea actuală de prelucrare a Lemet este de aproximativ 1.200.000 de metri pătraţi de PAL pe an, pe poarta fabricii ieşind anual peste 360.000 de module de mobilă. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Pentru a aproba comentariul dumneavoastră, vă rog să efectuaţi următorul calcul: *