Floria.ro vinde flori online de peste 1 milion de euro in 2013

Floria.ro, liderul pietei online de flori in Romania, estimeaza sa incheie anul 2013 cu o cifra de afaceri de peste 1 milion de euro, dupa un prim semestru in care vanzarile s-au situat cu 10% peste asteptari.

Activand pe o piata a vanzarilor de flori online a carei valoare estimata se situeaza in 2013 la 2.5 milioane de euro, Floria.ro a inregistrat in prima jumatate a anului vanzari de 600.000 euro.

“Prima jumatate a anului a fost foarte buna pentru noi, am crescut semnificativ fata de anul trecut si am avut vanzari cu 10% mai mari decat estimasem. In afacerile cu flori, primele 3 luni din an dau tonul pentru tot restul, fiindca atunci sunt sarbatorile cele mai importante: 1-8 Martie, Valentine’s Day, Dragobetele. Astfel ca ne asteptam sa depasim 1 milion de euro, cat era bugetat pentru 2013” declara Mugur Frunzetti, Fondator Floria.ro.

Motoarele de crestere pentru Floria.ro, care permit afacerii sa se mentina in pozitia de lider in piata vanzarilor online de flori in Romania, sunt calitatea florilor, diferentierea buchetelor prin abordari creative, livrarea ferma la ora si data stabilite in toata tara, precum si asigurarea calitatii, prin transmiterea catre clientii care trimit florile, a fotografiilor buchetelor livrate beneficiarilor.

“Cresterea Floria.ro a fost constanta de la an la an, cu procente peste cresterea naturala a pietii de flori online, care este de 20%. Fata de prima jumatate a anului anterior, in 2013 am crescut cu 50%. Este normal, avand in vedere ca rata de revenire a clientilor este foarte mare si in acelasi timp, mai multi romani aleg sa surprinda persoanele dragi cu un buchet de flori transmis la birou sau acasa. Cei care au observat efectul gestului de a trimite flori prin curier vor sa il reitereze si revin la noi pe site” adauga Mugur Frunzetti.

In 2013, piata vanzarii de flori in Romania are o valoare estimata la 100 milioane de euro, care se impart in mod egal intre piata neagra si piata alba. Din valoarea de 50 milioane de euro a zonei albe a pietei, 5% este realizat prin vanzari online.

“Piata se albeste de la an la an, motiv pentru care cred ca afacerile cu flori sunt o investitie interesanta. Noi suntem deja puternici pe piata, dar ma astept ca numarul de florarii, online sau offline, sa creasca in anii urmatori. Ceea ce inseamna cresterea concurentei, o iesire fortata din zona de confort pentru cei necompetitivi. Know how-ul specific domeniului, dar si pasiunea pentru flori, vor fi cheia succesului in acest business in anii urmatori” mai spune Fondatorul Floria.ro, Mugur Frunzetti.

Despre Floria.ro

Floria.ro, afacerea care conduce topul in vanzarile online de flori, implineste anul acesta 3 ani de existenta, timp in care a livrat peste 50.000 de buchete. Floria.ro a castigat titlul “Floraria Anului” la Gala Premiilor eCommerce dar si peste 30.000 de clienti multumiti. Incepand din 2010, Floria este marca atestata Trusted.ro.

Incepand cu vara 2013, Floria.ro devine prima florarie din Romania care creeaza buchete in acord cu tendintele internationale din moda.

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


9 − 3 =

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>