BILKA își doboară propriul record. Depășește pragul de 3 milioane mp de țiglă metalică vândută

BILKA Steel, cel mai important producător român de învelitori metalice (ţiglă metalică), a vândut în 11 luni din 2013, 3 milioane de mp de țiglă metalică. Volumul a înregistrat o creștere de 50 de procente față de aceeași perioadă a lui 2012.

Încă din 2009 când au ajuns pe casele românilor primele panouri de țiglă metalică produse la Braşov, sub marca BILKA Steel, compania a înregistrat constant creșteri susţinute.

BILKA Steel”În primul an complet de prezenţă pe piaţa autohtonă ca producător, am reuşit să vindem aproximativ 700.000 mp. Asta se întâmpla în 2009. Când am încheiat anul trecut cu vânzări de peste 2 milioane de mp de învelitori metalice, am știut că se poate mai mult și ne-am propus să creștem în volum cu 25 de procente. La sfârșitul lunii octombrie ne depășisem deja obiectivul. Dacă anul trecut am reușit să doborâm recordul înregistrat de un alt producător autohton, anul acesta ne-am doborât propriul record. Nimeni nu s-a apropiat vreodată în România de o asemenea cantitate de ţiglă metalică vândută”, declară Horațiu Țepeș, proprietar BILKA Steel.

Cea mai mare pondere în totalul vânzărilor a avut-o țigla metalică Clasic, aproximativ 45%. Principalul motiv pentru care românii au optat pentru acest tip de țiglă este raportul calitate-preț al produsului, de neegalat în piața autohtonă.

În materie de culoare, anul acesta, compania a înregistrat o creștere pentru nunațele închise, maro, ciocolatiu și negru. Doar 5% din românii care și-au acoperite casele cu țiglă metalică BILKA, au optat pentru culori îndrăznețe ca albastru sau verde. O surpriză au făcut culorile mate, care au reprezentat aproximativ 50% din volumul vânzărilor, 1,5 milioane mp.

”Faptul că românii optează pentru nunațe de maro și ciocolatiu, în condițiile în care acestea sunt și nunațele cele mai des întâlnite pentru decorarea locuințelor la exterior, consider că este un semn de maturizare a consumatorului. Acesta respectă comunitatea din care face parte. Un alt semn de maturizare a consumului în România este faptul că peste 80% din clienți optează pentru un sistem complet de acoperiș, care cuprinde pe lângă învelitoarea metalică, sistemul pluvial, opritorii de zăpadă și alte accesorii. Aşa se întâmplă şi în ţările din Vestul Europei”, declară Horațiu Țepeș.

2013 a reprezentat cel mai bun an pentru companie. BILKA Steel a înregistrat în primele 11 luni ale anului o cifră de afaceri de aproximativ 100 milioane lei, în creștere cu 41 procente față de aceeași perioadă a lui 2012. Pentru sfârșitul lui 2013 reprezentantul BILKA estimează o creștere similară cu cea înregistrată la 11 luni, cu vânzări de aproximativ 3,2 milioane mp de ţiglă metalică.

”Ne-am menținut poziția de lideri pe piața autohtonă de învelitori metalice și vom încheia anul cu peste 3,2 milioane de mp de învelitori vândute. Ascensiunea business-ului peste așteptări și bugete este rezultatul investițiilor realizate an de an în tehnologie, a serviciilor oferite clienților, dar și a performanțelor obținute de oamenii noştri de vânzări care au dus în piață produse fără rabat de la calitate. Ne-am concentrat foarte mult pe oferirea unui pachet complet de servicii pentru a răspunde oricăror nevoi și cerințe din piață. Astfel am pus la dispoziția clienților un sistem complet de acoperiș, o gamă largă de produse și culori, transport, montaj, consultanță la achiziție și asistență post vânzare. Acest aspect se reflectă în creșterile spectaculoase înregistrate în raport cu competiția”, precizează Horațiu Țepeș.

INFO

BILKA STEEL a avut în 2012 afaceri de 74 milioane de lei.  Pe lângă producătorul BILKA STEEL, alte două companii activează în domeniul construcţiilor: HG Construct cu sediul în Făgăraş şi BILKA Transilvania cu sediul în Cluj care se ocupă de distribuţia și montajul produselor marca BILKA.

Fabrica BILKA Steel din Brașov are în prezent halele de producţie care acoperă o suprafaţă de peste 17.500 mp. Pe poarta fabricii au ieșit doar anul trecut peste 2 milioane mp de țiglă metalică. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


9 + = 11

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>