LEM’S a încheiat 2013 cu 11 magazine noi și o creștere de 10 procente

0
356

Lemet, unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel naţional, a încheiat anul cu toate obiectivele de business atinse și  o cifră de afaceri de 231 milioane lei, în creştere cu 10 procente față de 2012. Piața de mobilă s-a situat anul trecut, pentru perioada primelor 10 luni, la aproximativ 2,4 mld. lei, în scădere cu 1,7% procente față de aceeași perioadă a anului 2012.

Magazin Lem's

 

Performanțele obținute de companie vin în urma unei strategii de business sănătoase, susţinute de investiții constante. Trei sunt direcțiile strategice pe care Lemet s-a axat în ultimii ani și care au contribuit la creșterea anuală a cifrei de afaceri: investiţii în tehnologie care implicit au dus la realizarea de produse noi, calitativ superioare, dezvoltarea continuă de programe noi de mobilă, portofoliul crescând constant, dar şi dezvoltarea rețelei de magazine LEM’S cu noi unități amplasate în special în galeriile comerciale tip Mall-uri.

 Rețeaua de magazine pilonul creșterii

”Rețeaua de magazine LEM’S a fost unul din pilonii care au susținut evoluția pozitivă. Am știut asta încă din 2005 când am demarat strategia de acoperire națională a rețelei de magazine. Dorim să ajungem cât mai aproape de consumatorul român care nu este dispus să meargă de la Galați la Brăila, nici măcar de la Ploiești la București, pentru achiziționarea mobilierului”, declară Alexandru Rizea, director general Lemet.

Doar în 2013 compania a investit peste 12 milioane de lei pentru deschiderea a 11 noi magazine LEM’S în orașe mari. În prezent, rețeaua a ajuns la un număr de peste 100 unități (magazine Lem’s și parteneri Lemet) şi o suprafaţă totală de retail, la nivelul întregii ţări, de peste 65.000 de mp. ”Facilizarea accesului consumatorului la mobilierul LEM’S reprezintă unul din motoarele creșterii înregistrate în ultimii ani”, completează Alexandru Rizea.

Segmenul de mobilier premium este în creștere

Dintre produsele de mobilier lansate recent, segmentul de produse premium creşte constant. 48% din vânzările realizate anul trecut sunt reprezentate de produsele premium și lux. ”În 2013 am vândut peste 3.000 bucătării Gazelle și aproximativ 1.000 livinguri New York. Sectorul premium este în creștere și va continua acest trend și în anii următori”, precizează Alexandru Rizea.

”Am reușit să creștem cu 10 procente față de aceeași perioadă a anului trecut datorită atenției acordate consumatorului. Pe lângă produsele inovative, produsele modulare și cele premium care conform studiilor noastre sunt produse “vedetă”, consultanţii din magazinele LEM’S sunt şcolarizaţi cu traineri profesionişti pentru a oferi în mod real clienților consultanță de cea mai bună calitate, indiferent dacă este vorba de o achiziţie minimă sau una la care se adaugă soluțiile de finanțare, transportul și montajul. Aceste servicii cântăresc din ce în ce mai mult în decizia de cumpărare a clientului român. Începând cu 2013, au fost extinse programele de finanțare în rate fără dobândă prin carduri de cumpărături la un număr de șase parteneri financiari, crescând astfel gradul de confort al clienților Lem’s pentru achiziția de mobilier”, completează acesta.

Din 2013 prezenţa LEM’S în Capitală a devenit mai consistentă grație magazinelor Lem’s Mihai Bravu şi Bucur Obor, pe lângă cele din zonele Ghencea și Berceni. Magazinul Lem’s din Bucur Obor este ultimul inaugurat la sfârșitul anului trecut cu o investiție totală de 1.600.000 lei.

Magazinele de mobilă ale fabricii Lemet operează sub brandul LEM’S şi sunt amenajate la acelaşi standard calitativ în toate judeţele ţării.

Despre Lemet

Compania Lemet a dezvoltat brandul de magazine LEM’S pentru desfacerea produselor sale. În prezent reţeaua LEM’S are cea mai mare acoperire la nivel naţional, peste 65.000 mp de retail amenajați în toate judeţele ţării la acelaşi standard. Atât în fabrica Lemet cât şi în reţeaua LEM’S activează peste 1.350 de angajaţi.

Fabrica Lemet din Câmpina a fost înfiinţată în 1991, în prezent halele de producţie acoperind o suprafaţă de peste 35.000 mp. Capacitatea actuală anuală de prelucrare a fabricii de mobilă Lemet este de aproximativ 3.500.000 de panouri prelucrate tip PAL. Liniile de producţie sunt complet automatizate, bazându-se pe cele mai noi tehnologii existente la nivel mondial.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Pentru a aproba comentariul dumneavoastră, vă rog să efectuaţi următorul calcul: *