Divizia de termosisteme AdePlast a crescut la T1 cu 126 de procente

AdePlast lansează  un program structurat de termosisteme pe 5 niveluri de calitate şi preţ

În primul trimestru din 2014, AdePlast și-a majorat vânzările pe Divizia de Termosisteme cu 126 de procente, față de aceeași perioadă a anului trecut.

Creșterea înregistrată pe divizia de termosisteme se datorează investițiilor realizate în cursul anului trecut și condițiilor meteo foarte favorabile, în special din luna martie.

DSC_0499

”Această evoluție a fost posibilă pentru că de anul trecut acoperim foarte rapid distribuţia în România datorită fabricilor de polistiren inaugurate pe platformele noastre din Oradea și Roman. Așezarea lor strategică facilitează și livrarea produselor pe piețele externe cu costuri bune. Anul acesta am făcut un up-grade tehnologic în valoare de cca. 200.000 euro, am crescut capacitatea de producție a fabricii de polistiren expandat (EPS), de la Ploiești, de la 700.000 mc la 1.050.000 mc anual. Toate aceste investiții au influențat pozitiv cifrele înregistrate în primul trimestru al anului”, declară Bogdan Pîrvu.

Dublarea cifrei de afaceri pe termosisteme în primul semestru

Compania estimează pentru primul semestru al anului o dublare a cifrei de afaceri pe Divizia de Termosisteme, față de aceeași perioadă a anului trecut. ”Previziunile noastre se bazează în principal pe potențialul concurențial al capacităților noastre de producție, dar și pe evoluția pozitivă pe care estimăm că o va înregistra piața de termosisteme în acest an. Un alt factor pe care ne bazăm este lansarea de noi soluții și produse pentru izolații ”, declară Pîrvu.

Compania a lansat anul acesta programul structurat de termosisteme. Programul constă în cinci soluții „la cheie”, AdePlast Termo Clasic, Premium, Grafit, Bazalt și Adeplast ETAG 004,optimizate pentru a oferi produsul cu cel mai bun raport calitate / preț pentru fiecarere segment de piață. AdePlast este prima firmă ce realizează certificarea ETAG a termosistemului – valabilă la nivel European, cu monitorizare externă a fabricilor din România și cu produse realizate la noi în țară.

”Programul lansat vine după ce am studiat atent nevoile din piaţa autohtonă timp de un an. Astfel principalul rol al acestuia este de a facilita procesul de achiziție și de a pune la dispoziția utilizatorului opțiuni precise și transparente tehnic și constructiv. Acum este pentru oricine clar ce termosistem cumpără din punct de vedere al raportului eficiență energetică / preț”, declară Bogdan Pîrvu.

”Tehnologia inovatoare, calitatea produselor și experiența în acest sector ne-au permis ca după ce am identificat nevoile partenerilor noștri să le oferim soluții customizate pentru termoizolare. Programul structurat de termosisteme, dezvoltat în acest departament va produce efecte benefice până la sfârșitul primului semestru al anului, atât pentru consumatorii produselor noastre, cât și pentru consolidarea poziției noastre ca lider pe această piață. Acesta este un alt aspect care ne permite să estimăm pentru prima jumătate a anului o dublare a vânzărilor pe divizia termosisteme”, precizează Bogdan Pîrvu.

Businessul AdePlast înregistrat în primele trei luni ale anului afaceri de peste 47 milioane de lei, în creștere cu 65 de procente față de aceeași perioadă a anului trecut.

AdePlast este cel mai important producător român materiale de construcţii cu trei platforme industriale situate în Oradea, Ploieşti şi Roman.
Oradea. Capacitatea de producție este de 250.000 de tone adezivi şi mortare uscate, 50.000 de tone de vopsea  şi tencuieli decorative pe an  şi 700.000 metri cubi de polistiren expandat (EPS), având inclusă și capacitatea de producție de polistiren grafitat în cobranding cu firma BASF.
Ploiești. Pe platforma industrială de la Ploieşti se află o fabrică de adezivi şi mortare uscate cu o capacitate de 450.000 de tone, o fabrică de polistiren expandat (EPS) de 700.000 de metri cubi, o line de producţie de polistiren grafitat de 150.000 de metri cub, la care se adaugă  o fabrica de vopsea, tencuieli decorative şi lacuri şi emailuri pe bază de apă, cu capacitate de 50.000 tone pe an.
Roman. AdePlast deţine o zonă industrială care include o fabrică de adezivi şi mortare uscate cu o capacitate de 450.000 de tone şi  o linie de producţie de polistiren expandat cu o capacitate anuală de 700.000 de metri cubi. Astfel, Adeplast devine producătorul de termosistem numărul 1 din România, având toate materialele componente realizate în fabricile proprii. 

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


+ 9 = 17

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>