Extindere de business cu investitii de peste 200.000 euro la Floria.ro

La un an de la schimbarea actionariatului, Floria, cea mai mare florarie online din Romania, demareaza un proces de extindere pe piata florilor din Romania. Acesta implica investitii de peste 200.000 euro pana la finalul lui 2015.

Prima etapa a planului cuprinde dezvoltarea businessului in zona corporate si a evenimentelor personale si demararea unui proces de rebranding si repozitionare. In urma implementarii acestuia, Floria isi consolideaza pozitia pe piata florilor din Romania, o piata estimata in 2013 la 100 milioane de euro.

Prezenta Floria in zona corporate si a evenimentelor personale se va face simtita din aceasta toamna prin divizia “Floria La Evenimente”. Echipa “Floria La Evenimente” va urmari dezvoltarea in B2B, prin parteneriate si contracte permanente cu companiile care trimit flori si organizeaza evenimente, precum si dezvoltarea catre evenimentele personale, nunti, botezuri, aniversari, in cadrul carora aranjamentele florale sunt esentiale.

“In aceasta prima etapa de extindere a businessului Floria ne propunem sa devenim foarte prezenti in zona B2B, pastrand in acelasi timp pozitia de lider pe piata vanzarilor online de flori. Tot acest proces a fost pregatit in ultimele luni.” –declara Marina Matei, e-Commerce Manager Floria.  

Tot in cadrul acestei prime etape de dezvoltare, Floria a pornit un proces de rebranding si repozitionare, prin care Floria.ro devine floraria pentru gentlemanul din fiecare.

floriafb

 

Prin noua pozitionare ca floraria pentru gentlemanul din fiecare, Floria.ro se adreseaza barbatilor care stiu ca un buchet de flori nu ii transforma automat in gentlemani, ci este un aliat in misiunea de a deveni gentleman.

“In cei peste 4 ani de la infiintarea Floria.ro ne-am dat seama ca barbatii educati şi cu bun simt, care stiu sa faca orice femeie –sotie, iubita, mama sau colega de business –sa se simta speciala, trebuie incurajati. Poate mai mult ca oricand, lumea noastra are nevoie de astfel de barbati” adauga Marina Matei.

Parte din aceasta etapa strategica pentru Floria este si atragerea de parteneri la nivel national. In prezent, Floria livreaza flori si buchete in toata lumea si, in peste 80 de orase din Romania, ofera transport gratuit si livrare in 2 ore prin intermediul celor peste 140 parteneri actuali. Orasele din Romania in care se trimit cele mai multe flori prin Floria.ro sunt: Bucuresti, Constanta, Ploiesti, Brasov, Galati, Cluj.

 FLORIA 600x600 vizual 3

Despre Floria.ro

Floria.ro, afacerea care conduce in topul vanzarilor online de flori, a implinit anul acesta 4 ani de existenta. Floria.ro a castigat de doua ori titlul “Floraria Anului” la Gala Premiilor eCommerce (2010 si 2013), dar si peste 30.000 de clienti multumiti.

Din toamna 2014, Floria.ro devine Floraria “pentru gentlemanul din fiecare” si ii ghideaza pe barbati sa ofere flori ca niste gentlemani desavarsiti.

Floria.ro este marca atestata Trusted.ro si din 2013 devine prima florarie din Romania care creeaza buchete si colectii unice, in acord cu tendintele internationale din moda. Floria livreaza flori si buchete in toata lumea si, in peste 80 de orase din Romania, ofera transport gratuit si livrare in 2 ore.

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


× 4 = 20

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>