Floria.ro doneaza 1% din valoarea buchetelor de flori vandute online catre WWF-Romania

WWF-Romania si Floria.ro pornesc, incepand cu luna decembrie 2014, un parteneriat pe 3 ani pentru sustinerea proiectelor WWF de conservare a naturii salbatice din Romania.

Proiectul poarta numele “Gentleman cu natura” si cuprinde doua componente.

Prima componenta este cea de conservare, prin care Floria se implica in generarea de venituri pentru activitatile din programele derulate de WWF-Romania. In cadrul ei, Floria.ro doneaza 1% din valoarea buchetelor de flori vandute online, pentru protejarea naturii salbatice din Romania.

Clientii Floria.ro au la randul lor posibilitatea sa contribuie direct la sustinerea proiectelor organizatiei WWF-Romania prin achizitionarea ursuletilor de plus WWF, impreuna cu buchetul de flori.

Floria si WWF Gentleman cu Natura

Sumele generate prin aceasta modalitate vor fi investite in proiectele de protejare a habitatului ursilor bruni din Romania ale organizatiei. In plus, clientii florariei online mai pot contribui prin accesarea butonului “Doneaza pentru salvarea naturii salbatice din Romania”, optiune valabila la finalul procesului de comanda.

Pentru ca iubim florile, iubim si natura. De aceea, sustinerea programelor derulate de organizatia WWF, care adreseaza probleme de mediu actuale, este un pas firesc pentru Floria. Vrem sa contribuim la protejarea naturii salbatice din Romania donand 1% din vanzarile noastre, dar vrem sa-i si incurajam pe clientii nostri sa se implice in proiectele de mediu, oferindu-le posibilitatea de a achizitiona ursuletul WWF sau de a dona direct din site” declara Marina Matei, e-Commerce Manager Floria.ro.

Ne bucuram sa vedem ca la Floria preocuparea pentru un business profitabil este completata de preocuparea fata de societate, sustenabilitate si mediu. Pe langa dorinta de a ne sustine financiar, Floria isi propune sa creeze si sa intareasca spiritul filantropic al romanilor si implicit spiritul civic. Atat WWF cat si Floria ne dorim sa generam comportamente pozitive in societate, tocmai de aceea conceptul “Gentleman cu Natura” dezvoltat de Floria demonstreaza cat de important este sa ne gandim si la altii, la cei din comunitatea in care traim si la mediul care ne inconjoara” spune Magor Csibi, Director WWF-Romania.

Cea de-a doua componenta a parteneriatului vizeaza un ansamblu de actiuni strategice si de comunicare, prin care clientii Floria.ro sunt informati despre actiunile de protejare a mediului si promovarea unui stil de viata sustenabil.

Ca prim pas in aceasta zona, in acest final de an Floria.ro a ales sa propuna clientilor sai doar brazi de Craciun crescuti in ghiveci, cu sanse maxime de supravietuire la plantare.

Prin punerea la vanzare exclusiv a brazilor crescuti in ghiveci ii incurajam pe clientii nostri sa aleaga solutia confortabila nu doar pentru ei, ci si pentru natura. Credem ca astfel de alegeri definesc un gentleman. Si este unul dintre motivele pentru care am denumit proiectul alaturi de WWF-Romania “Gentleman cu natura”” adauga Marina Matei.

“Un alt element important al parteneriatului cu Floria este preocuparea pentru cresterea eficientei si sustenabilitatii companiei si implicit a sectorului de comert cu florile din Romania; speram ca in curand sa vedem tot mai multe schimbari pozitive, “ precizeaza Magor Csibi.

 

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


× 2 = 12

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>