AdePlast îşi propune pentru 2015 o creştere a afacerii de 5 procente

Marcel Bărbuț: 28 de procente, creştere mare la două luni pentru AdePlast, dar justificată!

AdePlast a încheiat primele doua luni din 2015 cu un avans de aproape 28 de procente faţă de aceeaşi perioadă din 2014. „Am reuşit acest rezultat cu toate că în lunile ianuarie şi februarie din 2014 am avut de asemenea creşteri serioase, de peste 50 de procente faţă de anul precedent: 28 de procente, creştere mare la primele doua luni pentru AdePlast, dar justificată! Pe de altă parte, chiar dacă nu ne aflăm în plin sezon, este bine sa începi anul cu luni foarte bune, cu liniile de productie lucrând din plin pe toate platformele, cu 50 de tir-uri încarcate la final de zi, cu sute de oameni lucrând în fabrici şi cu clienți puşi pe treabă” declară Marcel Bărbuţ, CEO AdePlast.

2014, un an al confirmărilor

Anul trecut, cifra de afaceri a AdePlast a depăşit 300 de milioane de euro, în creștere cu peste 19 procente faţă de 2013. „2014 a fost un an al confirmărilor, asta după ce, pe de o parte vopselele AdePlast s-au impus într-o piaţă extrem de concurenţială, pe de altă parte am confirmat poziţia de lideri de piaţă în zona polistirenului expandat (EPS) cu 719 mii de metri cubi vânduţi în România. Am devenit lideri cu peste 107.000 de metri cubi pe piaţa de polistiren extrudat, produs care a mers extrem de bine şi la export. La export a mers şi polistirenul grafitat, iar asta se datorează în mare măsură certificatului ETAG 004 pe care l-am primit abia în a  doua parte a anului trecut. Acest certificat este o piatră de moară pentru exportatorii români, dar este vital dacă vrei să exporţi în țări ca Ungaria, Austria, Germania sau Belgia.  În cazul mortarelor uscate, o piaţă matură care merge pe principiul vaselor comunicante, am reuşit să vindem 299 mii de tone. Asta s-a întâmplat în detrimentul altor competitori care au scăzut, unii au avut pierderi uriaşe, iar alţii, pur şi simplu au închis portile. Evoluția este una pozitivă pentru pentru că piaţa se autoreglează şi rămân doar cei care au investit şi se țin de treabă” declară Marcel Bărbuţ.

Finalul anului trecut a găsit piaţa de polistiren într-o efervescenţă fecundă, o bună parte dintre producătorii de polistiren au decis un upgrade calitativ pentru produsele vândute în România. Pentru aceasta AdePlast a investit într-un upgrade calitativ la fabrica de polistiren încă de la sfârşitul lunii noiembrie. „Împreună cu membrii ROMEPS, asociaţie din care făceam şi noi parte anul trecut, am hotărât schimbarea densităţilor polistirenului pentru termosistem, astfel încât acum avem greutăți de minim 14,5 kg/mc la polistirenul utilizat la termoizolaţii exterioare – EPS 80. In general, daca ne raportam la intreaga gamă de sortimentatie, greutățile au crescut cu vaori cuprinse intre 10 si 15 procente, iar toată această politică este o conformare la standard şi un mare pas înainte pentru piaţă în general, pentru economie, dar şi pentru  fiecare cetăţean în parte. Trebuie să subliniez că numărul de kg/mc este cea mai importantă cheie de control pentru calitate într-o fabrica de EPS, dar și pentru beneficiarii finali” declară Marcel Bărbuţ.

Tot la sfârşitul anului trecut AdePlast a încheiat un nou proiect in cadrul Diviziei de Vopsele si Tencuieli Decorative, investind circa 100 mii euro într-un sistem de colorare, unul foarte competitiv.

S-ar putea sa iti placa si...

1 raspuns

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


× 2 = 12

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>