Creștere de 8% pentru AdePlast în prima jumătate a anului

După 6 luni din 2015, suntem optimiști privind tabloul cu evoluţia producției vândute de AdePlast în provinciile istorice. „Sigur că cifrele noastre sunt doar parţial reprezentative pentru economia României, dar ele arată că, pentru noi, toate zonele cresc, inegal, dar susţinut. În cele 6 luni scurse din acest an avem următoarea situaţie: în Moldova am înregistrat o creştere a vânzărilor de 3,4 procente, urmează zona Bucureşti cu puțin peste 4,5 procente, apoi Oltenia – Muntenia cu peste 5 procente. În Transilvania – Banat avem o creştere record de peste 19 procente” declară Bogdan Pîrvu, CEO AdePlast.

Anul 2015 a fost, ca toţi anii de după criză, destul de inegal în vânzări în primele 6 luni. „Am început anul cu creşteri de peste 20 de procente, trend care s-a menţinut doar în primul trimestru. Au urmat 2 luni mai puţin faste pentru business, cu zile libere şi sărbători, dar în luna iunie lucrurile au revenit pe un trend normal de creştere. Prin urmare, după 6 luni din 2015, AdePlast a înregistrat o creştere efectivă de peste 8 procente a vânzărilor de produse finite, asta în condiţiile în care noi ne-am asumat o creștere de 5 procente până la sfârşitul anului” declară Bogdan Pîrvu. Cifra de afaceri de 138 milioane lei realizată la 6 luni se datorează unei bune dispersii a vânzărilor pe toate canalele relevante şi parteneriatelor solide cu jucatori cheie din toate segmentele de vânzări, fie că e vorba de retail modern, retail tradițional sau B2B, atât în România cât şi în țările în care exportăm.

Bogdan Pîrvu: “Trebuie să ne consolidăm pozițiile ocupate pe toate pieţele pe care activăm”

Creşterile accentuate din ultimii ani ale cifrelor legate de business-ul AdePlast au fost realizate printr-o strategie concertată și complexă, din care fac parte o serie întreagă de elemente transpuse în politicile noastre de produs, preț, promovare, distribuție, dar și financiare, organizaționale sau investiționale. „Este clar acum că fără cele 50 de milioane de euro investite din 2008 până în prezent, AdePlast nu putea să devină un jucător major pe cele trei segmente diferite de piață pe care activează: mortare uscate, produse termoizolante, vopsele și tencuieli decorative. Materialele produse în fabricile AdePlast se află listate şi performează pe toate canalele relevante de vânzare la nivel regional, ma refer aici la pieţele limitrofe României. Acum trebuie doar să ne consolidăm pozițiile obținute cu eforturi mari în toți acești ani pe toate pieţele pe care activăm” declară Bogdan Pîrvu.

De la AdePlast: Zeci de mii de euro în suport tehnic pentru distribuitori și utilizatori

După ce anii trecuţi AdePlast a mărit atât gama de produse cât şi numărul şi diversitatea clienţilor, pentru perioada următoare AdePlast îşi propune o diversificare a serviciilor pe care le oferă alături de produsele sale. „Am constituit în acest sens un departament de consultanţă tehnică format din oameni foarte bine pregătiţi în domeniul materialelor de construcţii, dotați cu echipamente de ultimă generație foarte valoroase. Treaba acestei echipe constă în deplasarea pe şantiere, la lucrări sau la

distribuitori, cu scopul de a oferi suport tehnic în cunoașterea și aplicarea produselor, alegerea celor mai bune soluții tehnice de execuție și îmbunătățirea simțitoare a calității proceselor de punere în operă. Considerăm că un astfel de serviciu este un sprijin eficient pentru echipa de vânzări, în special în activitatea de vânzare a produselor şi soluţiilor mai complexe, în cazul licitaţiilor sau în cazul prezentărilor la clienţi. Suntem conştienţi că o parte din business-urile partenere cresc odată cu AdePlast şi este bine că un producător român de anvergură poate să ducă după el bunăstare economică pentru micii și mai marii întreprinzători” declară Bogdan Pîrvu.

Exportul este vedeta la 6 luni, cu creşteri de preste 40 de procente

Produsele AdePlast par să fie din ce în ce mai bine văzute în regiune, dar şi pe drumul spre Vestul Europei. Partenerii AdePlast din țările limitrofe au mărit considerabil vânzările, iar Bulgaria şi Ungaria sunt vedete în aceste 6 luni. „Pe de altă parte, ne bucurăm să vedem că românii plecaţi la lucru în Vest au ajuns să deţină mici companii. Astfel, avem parteneriate până în Gran Canaria unde livrăm deja constant container după container cu produse AdePlast fabricate pe platforma noastră de la Ploieşti” declară Alex Bărbuţ, Export Manager AdePlast.

AdePlast a reuşit în primele 6 luni din 2015 o creştere de 44 de procente a livrărilor la export în valoare de peste 1,3 milioane Euro. „Sigur că și vopselele sau tencuielile AdePlast sunt un bun agent de vânzări pentru noi la export, dar faptul că anul trecut am reuşit certificarea europeană ETAG 004 pentru Termosistemul AdePlast Izotherm ne-a ajutat să ducem intreaga categorie de produse componente ale sistemului în Vestul Europei unde există deja tradiţie pe termoizolările cu polistiren” declară Alex Bărbuţ.

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


1 + 7 =

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>