50 de mii de euro o franciza Floria în Stradă

Ştiaţi că investiţia într-o franciză de florărie costă cam 50 de mii de euro. Este vorba de Floria în Stradă, un concept de florărie dezvoltat de florăria online Floria. Iată cum stă treaba:

Sub marca “Floria în Stradă” şi în Piaţa Dorobanţi a fost deschisă a doua florărie a retailerului online Floria.ro. Noul spaţiul Floria pune în practică un concept de florărie care oferă alături de flori, o zonă cu obiecte cadou, create exclusiv de artiști români.

Conceptul Floria în Stradă din spațiul din Piața Dorobanți va sta la baza dezvoltării unei rețele de florării Floria în Stradă în întreaga țară. Investiţia în noua florărie–concept Floria în Stradă se ridică la 200 mii de euro.

aranjament flori de Craciun

 Floria în Stradă, investiții în offline în toată țara

Investiția totală a Grupului Floria în cele două florării Floria în Stradă deschise în 2015 (Dorobanți și Câmpineanu) se ridică astfel la 300 mii de euro.

Investiția cuprinde sumele necesare pentru amenajarea florăriilor, precum și punerea la punct a infrastructurii care să deserveasca în viitor rețeaua de franciză (softuri, achiziții, logistică, marketing, pregătire pentru francizare).

Pentru următoarele luni, Grupul Floria vizează extinderea în țară, prin francize. Investiția necesară pentru o franciză Floria în Stradă este de 50.000 euro.

Mai multe pe Casoteca.ro

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


7 − 1 =

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>