Mitsubishi Outlander la 30 de mii de km. Bine, rău…

Deşi nu mai e Noul Mitsubishi Outlander, pentru că producătorul japonez are deja un model mai nou în piaţă, maşina din imagine este aproape imaculată cu tot cu cei 30 de mii de km deja rulaţi. Din istoriile aflate pe la diverse conferinţe de presa, ştiu că există maşini Mitsubishi care rulează de mai bine de 10 ani pe diverse drumuri desfundate şi că au peste 400 de mii de km şi mai ştiu că nu proprietarii nu au întâmpinat probleme majore de service. Evident că după ce duci o maşină prin hârtoape 400 de mii de km, te aştepţi să mai schimbi câte o planetară, un pivot, un amortizor, altfel tu ai probleme, nu maşina!

Şi pentru că cei de la Mitsubishi aveau încă „pe stoc” un Mitsubishi Outlander deja trecut prin forja off-roadului, i-am rugat sa mi-l dea la un test scut si cuprinzător.

consola Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Intense AT

Am luat maşina de 30 de mii de km într-o dimineaţă de ger năpraznic. Cred că erau -12 grade C. După ce am apăsat pe butonul de start, maşina a aşteptat câteva secunde până bujiile să ajungă incandescente si apoi a pornit de parca eram la ecuator. Foarte bine!

Mi-au umflat o roata, pentru că venită din teren accidentat, Mitsubishiul Outlander suferea la un cauciuc. Am plecat cu maneta cutiei automate cu (în) 6 trepte în poziţia D cu acceleraţia apăsată bine. Zgomotul cauciucurilor BFGoodrich All-Terain se auzeau în habitaclu, dar nu şi motorul diesel de 2,2 litri DI-D.

Mitsubishi Outlander 2.2 DI-D 4WD Intense AT de sus

Mai multe pe AgroTeaca.ro

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


8 × = 40

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>