Mazda au crescut cu 74% în primul trimestru

În Romania, Mazda a înregistrat o creștere cu 74% a vânzărilor la primele 3 luni ale anului, comparativ cu aceeași perioadă din 2015. Românii au cumpărat în această perioadă 317 maşini ale producătorului japonez.

Modelul care a atras cele mai multe comenzi a fost suv-ul de clasă mică Mazda CX-3, cu 91 de unități livrate.

Citeşte şi Mazda CX3, uşoară, puternică, agilă

Mazda CX3

Mazda CX3

Al doilea cel mai căutat model al producătorului japonezpe piața din România în intervalul ianuarie-martie a fost compacta Mazda3, cu 83 de unități vândute, iar podiumul este completat de al doilea SUV din portofoliul lor, CX-5, cu 75 de unități comercializate, în creștere cu 36% față de aceeași perioadă a anului trecut.

„Mazda3 păstrează toate premisele pentru a continua să contribuie semnificativ la creșterea mărcii în România, modelul fiind disponibil în ediția specială Takumi pe caroseria Sport” declară reprezentanţii mărcii în România.

O plimbare cu Mazda CX3 pe Centura de Nord a Bucureştiului:

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


3 − = 1

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>