Dacia Dokker maşina universală: 1,5 litri și 90 Cp

Când am anunțat în redacție că iau la test Dacia Dokker am văzut două tipuri de atitudini: primul tip era aprobator, adica cei din tagma asta doreau să afle câte ceva despre cum este un Dokker, iar al doilea sub tip de atitudine se înscriau cei care nu voiau nici măcar să audă de „un Logan ca un dulap”.

Dacă in cazul primului tip de atitudine nu am ce comenta înainte de a merge cu mașina, atunci în cei de-al doilea caz am de spus din prima câte ceva. Și nu vorbesc aici de patriotisme de genul: „Frate, e mașină româneasca, ce te strâmbi!”.

Vreau să spun ca Dacia Dokker e un „dulap” pentru ca asa au vrut-o producătorii și așa o vor clienții, proprietarii de astfel de mașini capabile să transporte tot felul de mărfuri, dar si oameni, în condiții mai chiar decente – și asta o spun acum, după ce am mers cateva sute de km cu mașina de test.

Dacia Dokker

Dacia Dokker

3 argumente pro Dacia Dokker

Plină cu 5 adulți plinuți sau încărcată de marfă, Dacia Dokker trebuie să tragă bine și să consume decent. Ei bine, motorul arhicunoscut al celor de la Dacia, cel diesel (dCI) de 1,5 litri și 90 Cp, deși a consumat mai mult decât scrie la carte (4,9 litri/100 de km), mai precis a depășit ușor 5 litri, rămâne economic și răspunde bine dacă ai nevoie să și tragă de mașină, chit că vrei să urci pe Posada și să nu se facă coadă în spatele tău, fie că vrei să mai și depășești adormiții de pe șosea. Asta în condițiile în care ești cât de cât încărcat. Iată și primul argument pro Dacia Dokker.

Mai multe pe Agroteca.ro

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


9 × = 72

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>