Afacerea Optima a crescut cu 30% datorită diversificării serviciilor

Compania de outsourcing Optima a înregistrat un avans de 30% în prima jumătate ale anului comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut. “Creșterea se datorează în principal diversificării portofoliului de servicii și deschiderii centrului din Iași. Dezvoltarea de la Iași a furnizat companiei bazele necesare continuării creșterii, ba mai mult a funcționat și ca o resursă de business continuity, pentru centrul din București. Suntem interesați să lărgim echipa de acolo și suntem în plin proces de extindere a spațiului de birou. În total, pentru București și Iași suntem în căutare de 50 de noi colegi, pentru că perspectivele de creștere ale companiei au devenit foarte concrete, prin proiectele pe care le dezvoltăm în prezent. Avem deschideri atât pentru zona de entry level, dar și pentru poziții de management”., declară Daniel Mereuță, director general Optima.

În următoarea perioadă compania va opera o extindere a biroului de la Iași, iar până la sfârșitul anului estimează că în centrul  local vor activa 100 de persoane, așteptând ca numărul total al angajaților din companie să atingă 300. “Avem planuri mari de creștere la Iași, în următorii doi ani. Pentru această dezvoltare avem în vedere și accesarea unui ajutor de stat, urmărind să mai înființăm 100 de locuri de muncă. Dealtfel, am trecut de faza preliminară pentru acest  program, îndeplinind criteriile de eligibilitate. Suntem încrezători că vom trece și de etapele următoare pentru obținerea acestui ajutor din partea statului român”, precizează Daniel Mereuță.

Daniel Mereuță: “Tinerii care vin să se angajeze la noi sunt interesați și de proiectele de responsabilitate socială ale companiei”

Outsourcing-ul reprezintă o rampă de lansare în carieră pentru mulți studenți sau absolvenți, atât din București, cât și din alte centre universitare. “În cazul nostru, pe lângă confortul dat de o slujbă, de un start într-o carieră, tinerii au acces la un mediu social foarte activ, cu multe proiecte antrenante, în afara spațiului de lucru. Dealtfel, în urma procesului de recrutare din ultimele 6 luni, am observat că tinerii devin din ce în ce mai interesați de activitățile  pe care le desfășurăm în afara biroului și în special de proiectele de responsabilitate socială. Mulți dintre ei sunt obișnuiți să se implice voluntar, încă din facultate, în proiecte sociale și asta îi face să devină foarte receptivi si dornici de astfel de activități, în companiile în care se angajează”, explică Daniel Mereuță.

Evoluţie în 2015

Compania Optima a anunțat o creștere de 35% a afacerilor în 2015, atingând un nivel de 9,7 milioane de lei.  Evoluția pozitivă se datorează creșterii performanței operaționale dar și diversificării portofoliului de servicii și clienti. În prezent, cea mai mare parte a clienților Optima vin din sectoarele telecom, bănci și servicii,  însă,  recent au fost demarate proiecte și pentru zona de e-commerce.

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


8 × 6 =

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>