Studio20 – franciza din România care a ajuns la o cifră de afaceri de 9 milioane de dolari în 2016

Studio20, primul studio de videochat francizat din lume, a reuşit să ajungă la 9 milioane de dolari cifră de afaceri în anul 2016.

“Studio20 a reuşit, prin serviciile de entertainment online pe care le oferă cu ajutorul celor 500 de modele, să ajungă la 9 milioane de dolari cifră de afaceri în 2016. Taxele plătite către stat pentru acest an au fost de peste 10 milioane lei”, spune Robert Vanderty, manager Studio20.

Studiourile care au reuşit să aducă cel mai mare venit au fost cele din Bucureşti, cu 60% din totalul business-ului, urmate de cele din Cluj, Timişoara, Craiova, Cali şi Los Angeles. Cei care au accesat cel mai des site-urile Studio20 sunt manageri seniori care lucrează în domeniul IT şi bănci, actori, dansatori şi cântăreţi celebri, cu vârste cuprinse între 25 şi 55 de ani, cu un venit peste mediu şi din ţări ca Statele Unite, Marea Britanie, Canada, Germania, Franţa, Olanda şi ţările nordice.

Robert_Vanderty studio20Primul studio de videochat cu modele băieţi, din România, a depăşit aşteptările

Studio20 cu modele bărbaţi, deschis anul trecut în Bucureşti, a reuşit să depăşească primul prag psihologic de 5000 de dolari pe lună, după primele trei luni de la deschidere.

“Băieţii au reuşit imposibilul. Nu ne aşteptam ca studioul de videochat glamour deschis în luna noiembrie, franciză Studio20, să reuşească prin cele 15 modele bărbaţi să depăşească 30.000 de dolari după primele trei luni,” continuă Robert Vanderty.

Un nou Studio20 a ajuns şi la Oradea

De la 1 martie s-a deschis o nouă franciză marca Studio20 la Oradea. În noul studio glamour s-au investit 100 de mii de euro şi speră ca până la finele acestui an să aibă venituri lunare de 50 de mii de dolari.

“Sperăm să avem vânzări de aproximativ 50 de mii de dolari pe lună, cu noul Studio20 din Oradea, până la finele lui 2017, urmând ca în 2018 să reuşească să contribuie cu peste 600 de mii de dolari la cifra de afaceri a întregii reţele de studiouri de videochat Studio20”, spune Andra Chirnogeanu, marketing manager Studio 20.

În noul studio de videochat vor lucra peste 30 fete. Studio20 Oradea se află în zona centrala a oraşului. Spaţiul are 14 camere decorate pe diferite teme, specific francizei studioului glamour, ce se întind pe mai bine de 350 mp.

Sunt deja în pregătire următoarele două oraşe unde vom deschide studiouri: Ploieşti şi Braşov, lucrăm de asemenea la finalizarea contractului pentru Studio 20 Budapesta”, a adăugat Andra.

1_Studio 20 Videochat 1Studio Videochat Bucatarie 2_studio 20 videchat 3_studio 20 videochat bucuresti

Despre Studio20

Până în prezent, Studio20 operează 9 studiouri de videochat în Bucureşti, Cluj-Napoca, Timişoara, Craiova, Cali, Los Angeles şi acum şi în Oradea. Franciza Studio 20 se poate multiplica în orice oraş mare sau mediu din România sau din lume. Cu o investiție între 100 și 200 mii de euro se poate rula anual un milion de euro. Profitul brut poate ajunge la 200 de mii de euro pe an.

Francizaţii participă cu întreaga echipă la traininguri de 4 săptămâni în studioul pilot pentru a învăţa toate procedurile care fac modelele Studio 20 să aibă succes internaţional pe această nişă Glamour și apelează la sistemul naţional de recrutare, care garantează că studioul va funcţiona la capacitate maximă după mai puțin de un an.6Studio Videochat Bucuresti Victoriei

Piaţa mondială în care activează Studio20 este estimată la 10 miliarde de dolari pe an. Din calculele necesare constituirii caietului de franciză Studio20, reiese că piaţa autohtonă de profil se ridică la peste 100 de milioane de euro. Aceasta creşte permanent şi se poate dubla în următorii 3 ani.

Mai multe informaţii aici: http://www.studio-20.ro şi www.francizavideochat.ro

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


+ 6 = 13

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>