La patru luni OmniPERFORM rulează campanii digitale şi omnichannel în România, SUA şi Marea Britanie

OmniPERFORM a reuşit, în patru luni de activitate, să livreze campanii digitale și consultanță omnichannel pentru clienţi din România, Statele Unite ale Americii şi Marea Britanie din domenii precum SaaS (Software as a Service) sau servicii financiare complexe.

Agenţia OmniPERFORM a reuşit să aibă creşteri de aproape 150% într-o singură lună prin campaniile media pe care le livrează.

„Vânzările în proiecte de e-commerce sau de generare de lead-uri au reuşit să crească şi cu aproape 150% într-o singură lună, unul dintre exemplele locale fiind emenatwork.ro.

VEZI: OmniPerform investiție de 100.000 de euro, noul focus a lui Adrian Enache pentru piața de digital

În paralel, construim campanii integrate alături de clienții care au ca obiectiv transformarea digitală, construcția unui ecosistem omnichannel sau cei care își doresc să cunoască mai bine din campaniile media publicul țintă care le cumpără sau le aleg produsele. Avem campanii active de la bere la servicii de mobilitate, SaaS sau servicii financiare”, declară Adrian Enache, fondator OmniPERFORM.

Patru luni şi 200 de mii de euro cifră de afaceri

Agenţia OmniPERFORM a reuşit să aprobe proiecte de transformare digitală și campanii online de 200 de mii de euro în primele 4 luni de la înfiinţare. Compania are până în acest moment opt clienţi cu o creștere accelerată a bugetului alocat pentru acțiuni online în baza rezultatelor campaniilor media. OmniPERFORM urmărește să crească într-un mod sustenabil cu un număr de doi, patru clienţi semestrial.

„Datorită capabilităților de digital și de aplicabilitate a tehnologiei în campaniile media pe care le oferim, am fost invitați la pitch-uri atât la nivel local, cât și regional. Unul dintre cele mai mari pitch-uri la care am participat este pentru o campanie integrată în 28 de țări al unei companii din domeniul FMCG. Cu privire la proiecte, avem aprobate în valoare de aproximativ 200.000 euro.

Tot în decursul primelor luni de activitate am reușit să susținem cursuri pentru aproape 1.000 de viitori angajați sau specialiști în marketing în proiectele de educație în care suntem implicați”, continuă Adrian Enache. În cei trei ani de când organizează astfel de traininguri, Adrian Enache a oferit cursuri de digital pentru 3.500 de manageri sau specialişti în marketing.

800 de mii de euro până în 2018

OmniPERFORM estimează că până la începutul lui 2018 va ajunge la o cifră de afaceri de 800 de mii de euro și îşi propune să deschidă un sediu nou în Marea Britanie în acelaşi an.

„Mizăm pe continuarea dezvoltării tehnologiei și implementarea ei în cât mai multe campanii omnichannel și digital. Mai mult, vom face eforturi în a ajuta, prin cursurile pe care le oferim, atât specialiști sau studenți în IT, marketing sau business, cât și asistarea prin workshop-uri a managementului în domeniul marketing-ului sau în e-commerce. Avem un target de 800.000 euro pe care vrem să-l atingem până în martie 2018, la o primă analiză și completare a portofoliului prin parteneri în industrii precum banking, auto sau FMCG”, a mai declarat Adrian Enache.

Despre OmniPERFORM

Agenţia de publicitate digitală OmniPerform a fost înfiinţată în martie 2017 de Adrian Enache, CEO. Compania oferă servicii de omnichannel, digital şi media bazându-sepe un grup de 12 de angajaţi şi colaboratori externi. Investiţia iniţială estimată în tehnologia necesară deschiderii agenţiei a fost de aproximativ 100.000 de euro.

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


3 − 3 =

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>