Românii consumă mai mult cozonac de Paște decât de Crăciun. Studiu realizat de Cofetăriile Delice

Din cifrele realizate de Cofetăriile Delice, în luna decembrie 2017, rezultă că românii consumă mai mult cozonac de Paște decât de Crăciun.

”În cea mai bună zi din perioada Crăciunului, care tocmai a trecut, am vândut peste 500 de cozonaci, în cele 7 cofetării de sub brandul Cofetăriile Delice, dar și pe lanțul nostru de distribuție. Evident că am fi putut să vindem mai mult, dacă am fi putut distribui la nivelul cererii.  Succesul acestui tip de prăjitură, realizată în laboratorul Cofetăriilor Delice, este datorat producției. Noi manufacturăm umplutura din cozonaci exact cum o făcea bunica în bucătărie, iar aluatul cozonacilor îl realizăm tradițional, adică din ingrediente naturale, fără grăsimi hidrogenate sau e-uri”, declară Laurențiu Dascăul, Director General Cofetăriile Delice.

În topul cozonacilor consumați de români se află, detașat, cozonacul umplut cu nucă, urmează cel umpul cu rahat, apoi cozonacul cu stafide.

De Paște lucrurile sunt mai dinamice, însă de Crăciun, din vânzările realizate de Cofetăriile Delice, reiese că aproape fiecare familie are cel puțin un cozonac în casă. ”În special de acest Crăciun am constatat că au crescut comenzile din Capitală, dar cât timp nu există un curier specializat pe transportul prăjiturilor, vănzările cozonacilor copți tradițional la Cofetăriile Delice nu vor urca la potențialul pieței”, mai povestește Laurențiu Dascălu.

Carmela Dragomir (Cofetăriile Delice) – singurul cofetar din Europa de Est cu trei medalii de aur

Prăjiturile din Cofetăriile Delice sunt imaginate și realizate de singurul cofetar din Europa Centrală și de Sud Est, care a luat trei ani consecutiv medalia de aur la Olimpiadele de Cofetărie desfășurate în Vestul Europei: Italia, Franța, Elveția.

În lanțul nostru de retail, prăjiturile tradiționale care poartă semnatura Carmelei Dragomir rămân cele mai vândute.

Un argumet în sprijinul acestei situații este faptul că în Câmpina și în Ploiești, unde Carmela este mai cunoscută, iar munca ei a fost deja gustată, prăjiturile tradiționale depășesc 60 de procente din vânzările Cofetăriilor Delice”, continuă Laurențiu Dascălu.

În urbanul mare, în Cofetăriile Delice din Ploiești sau comenzile venite din Capitală, constatăm că superspecialitățile sau mousse-urile câștigă teren și egalează tradiționalul.

”Aici chiar nu este nicun secret, pentru că regula este ca ciocolata să fie autentic belgiană, adică Belcolade, fructele să nu fie conservate deloc, iar piureurile de fructe să fie realizate în laboratorul nostru din Câmpina, exclusiv din fructe, fără niciun adaos de altceva. Evident, există și un revers al acestei mari medalii, anume că prăjiturile din Cofetariile Delice au termen de valabilitate extrem de mic, asta din lipsă de conservant. Lucru pe care ni-l asumăm”, declară Carmela Dragomir.

Cofetăriile Delice

Lanțul de cofetării numără în prezent 7 magazine, toate situate în județul Prahova. Distribuția prăjiturilor manufacturate în laboratorul din Câmpina. Cofetăriile Delice sunt distribuite cu mașini proprii în toată țara.

În prezent, compania Cofetăriile Delice are aproximativ 170 de angajați, o bună parte din cofetari fiind instruiți la locul de muncă. În 2017, Cofetăriile Delice a redeschis două locații noi, după investiții de peste 100 de mii de euro.

You may also like...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Pentru a aproba comentariul dumneavoastră, vă rog să efectuaţi următorul calcul: *