În 20 de ani de existență în România, Angelli a ajuns la 51,9% cotă de piață și 11 milioane de euro cifră de afaceri

0
481

Angelli, producătorul de băuturi alcoolice, lider pe segmentul vinurilor spumante și aperitivelor pe bază de vin, a ajuns în 2013 la o cotă de piață de 51,9% și o cifră de afaceri de11 milioane de euro, în creștere cu față de anul precedent.

angelli

 

În 20 de ani de activitate pe piața românească (aniversarea are loc luna aceasta), compania, parte a grupului german Henkell & Co încă din 2003, a vândut peste 100 de milioane de sticle de băutură, a ajuns la peste 50. 000 puncte de vanzare in toata tara – 80% dintre acestea comercializand in medie 5 produse Angelli -, peste 800 de puncte de vanzare ale retailerilor internationali (Metro & Real, Selgros, Billa, Carrefour, Cora, Kaufland, Auchan, Plus, Profi, etc.) – 90% dintre acestia comercializand intreaga gama de produse Angelli . Tot în decursul a 20 de ani, Angelli Cuvee Imperial a ajuns cel mai bine vandut vin spumant din Romania (sursa: Vektormarktforschung 2012-2013), iar lichiorurile cremă Angelli au devenit lider de piata in Ungaria, pe segmentul lichioruri crema, în timp ce Angelli Cherry si Vermouth sunt in top, in aceeași țară.

Potrivit unui studiu realizat de Reveal Marketing Research in 2011, peste 80% dintre români cunosc brandul Angelli. “Dupa 20 de ani, ma uit cu satisfactie in urma si realizez dimensiunea internationala a brandului nostru si asta ne responsabilizeaza si mai mult: 2014 va fi anul de maturizare a brandului nostrum, an în care așteptăm la o creștere.  Brandul Angelli este iubit de toate categoriile de consumatori si este normal sa fie asa. Suntem alaturi de consumatorii nostri de 20 de ani si celebram alaturi de ei, generatie dupa generatie, momentele speciale din viata lor”, sustine Marius Obritenschi, General Manager – Angelli Spumante & Aperitive.

În 2014, Angelli va lansa produse noi la cel mai inalt standard, menite sa satisfaca asteptarile consumatorilor, produse ce vor asigura companiei trendul ascendent piața al cărui lider este. ”In decursul anului eforturile de comunicare se vor intensifica, consumatorii si fanii brandului fiind recompensati pe masura”, spune Marius Obritenschi.

Angelli Spumante & Aperitive si-a inceput activitatea in 1994, prin comercializarea vinului spumant, iar un an mai tarziu a lansat gama de lichioruri, în 1996 cea de vermut in 1996, în același an compania derulând campanii publicitare pe TV pentru o mai mare vizibilitate a brandului în România. În urmatorii 7 ani, compania se dezvolta sustinut, reusind  pas cu pas sa-si dezvolte distributia, acoperind astfel intreg teritoriul Romaniei.  In 2003, Angelli devine parte integranta a concernului german Henkell & Co. Se alatura astfel unui echipe care coordoneaza cu succes afacerile grupului in 18 tari europene: Germania, Austria, Ungaria, Republica Ceha, Slovacia, Polonia, Franta, Romania, Estonia, Lituania, Letonia, Olanda, Marea Britanie, Norvegia, Suedia, Finlanda, Ucraina si Italia. Notorietatea internationala a grupului este construita inca din 1832, iar astazi grupul german Henkell & Co. este unul dintre cei mai importanti si renumiti producatori de vin spumant din lume.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Pentru a aproba comentariul dumneavoastră, vă rog să efectuaţi următorul calcul: *