Nissan Juke-R – intre realitate si virtual

0
498

Primul Juke-R de serie a fost construit, testat si in acelasi timp recreat digital, devenind accesibil pentru milioane de oameni. Alaturi de JUKE Nismo, Juke-R este pregatit sa isi faca aparitia in noul joc de curse pentru telefonul mobil Gameloft Asphalt 7: Heat.

Gameloft, lider in dezvoltarea de jocuri, in parteneriat cu Nissan, le ofera fanilor ocazia de a conduce cele mai “fierbinti” modele ale familiei Juke, pe tablete sau smartphone-uri ce folosesc sistemele iOS si Android. Asphalt 7: Heat le da soferilor posibilitatea de a concura in curse provocatoare in variantele singleplayer sau multiplayer.

Despre Juke NISMO :

Juke NISMO va reprezenta Nissan Motorsport in competitiile automobilistice europene incepand din 2013. Modelul este echipat cu versiunea de 200CP a motorului pe benzina DIG-T si ofera performante inalte la un pret accesibil si fara compromisuri cand vine vorba de eficienta.
Imbunatatirile de aerodinamica si noua echipare NISMO asigura un condus antrenant, fie in realitate fie… virtual.

Despre Juke-R :

Povestea Juke-R a inceput in Dubai in ianuarie 2012 cand a fost prezentat ca un concept. “Copilul rebel” Nissan a devenit rapid o legenda, chiar daca nu a fost niciodata gandit pentru productia de serie.

Cu o structura de GT-R modificata, plasata sub o caroserie Juke, modelul R era impresionant. Devenind o senzatie pe YouTube, fanii Juke-R au crescut exponential – mai mult de 5.000.000 de vizionari ale clipurilor cu Juke-R au fost inregistrate pana in prezent.

Asa a inceput povestea modelului de productie de serie. Darren Cox, Brand Director la Nissan, explica: “Oamenii s-au indragostit Juke-R in Dubai – primeam oferte pentru modelul concept pe strada! Nu puteam sa dezamagim asemenea fani dedicati, asa ca, avand trei oferte serioase pe masa, am hotarat sa construim o serie limitata Juke-R”.

Design si inovatii tehnice

Munca de dezvoltare a transformat apoi conceptul intr-un model care putea fi produs si vandut. Construit de liderul auto-moto RML, cu indrumarea Centrului Tehnic European Nissan (NTC-E), Juke-R foloseste trenul de rulare si suspensia supermasinilor Nissan GT-R, alaturi de specificatiile FIA pentru sistemele de protectie.

Multumita expertizei de la Centrul Tehnic European Nissan (NTC-E), modelul de serie este

chiar mai puternic decat conceptul, oferind 545CP cu motorul cu doua turbine de 3,8 litri. Performanta uluitoare este asigurata, modelul atigand 100 km/h in numai 3,0 secunde, viteza maxima ajungand la 275km/h.

Juke-R  are de asemenea un nou look , datorat implicarii expertilor de la Nissan Design Europa, din Londra, Marea Britanie.
Team Managerul echipei digitale NDE, Darryl Scriven explica: “Barele de protectie si pragurile laterale au fost regandite, lucru care necesita foarte mult timp, in mod normal, atunci cand sunt folosite modele de lut. Cu toate acestea, am reusit sa condensam timpul de dezvoltare folosind vizionarea in dimensiuni reale prin proiectii 3D. De altfel, intreg procesul de finisare pentru supermasina Juke R s-a desfasurat digital.

Refinisarile de design includ o definire mai buna a barei din fata si o noua rama de carbon pentru gurile de ventilatie din fata si din spate si pentru difuzorul de aer, sustinand ADN-ul de performanta pura al Juke-R.

Te poti juca cu Juke-R si Juke NISMO !

Juke-R este acum in drum spre primul sau client, lasand loc pentru  productia exemplarului nr 2. Pretul final depinde de specificatiile dorite de fiecare cumparator, insa pretul de pornire pentru Juke-R este de 500.000 Euro.

In timp ce numai o mana de oameni vor ajunge la volanul exclusivului Juke, experienta fabuloasa de a-l conduce este mai accesibila prin Juke NISMO, care intra in vanzare in Europa la inceputul anului 2013, cu imbunatatiri de dinamica, performanta si design.

Asphalt 7: Heat va fi disponibil pana la sfarsitul anului atat in Apple Store, cat si in Google Play pentru numai 0,79 Euro.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Pentru a aproba comentariul dumneavoastră, vă rog să efectuaţi următorul calcul: *