Retailerul de ceasuri de lux EraVault a anunțat lansarea primei sale campanii de imagine, avându-l ca ambasador pe Horia Tecău. Fostul campion internațional de tenis este asociat de companie cu valori precum disciplina și performanța.
Campanie online și offline
Campania va include ședințe foto, evenimente și activări dedicate clienților și pasionaților de orologerie. Strategia vizează consolidarea poziției EraVault pe piața ceasurilor de lux din România.
Vezi și Ceasuri de lux și de colecție, expuse de Albini Prassa în cadrul Romanian Design Week
Branduri din portofoliul EraVault
În portofoliul retailerului se regăsesc mărci precum Rolex, Patek Philippe, Audemars Piguet, Richard Mille, Vacheron Constantin și Cartier. Prețurile medii pentru modelele comercializate sunt în jur de 25.000 de euro, dar există și achiziții care depășesc 100.000 de euro.

Servicii și showroom
EraVault oferă servicii de vânzare, buy-back și consignație, precum și consiliere specializată. Toate ceasurile sunt însoțite de acte de proveniență și de o garanție de un an oferită de companie, pe lângă cea a producătorului. Showroom-ul EraVault este situat pe Calea Floreasca nr. 218, București.
EraVault și ceasurile de lux
Fondat în 2021, EraVault s-a specializat în comercializarea de ceasuri de lux noi și pre-owned. Retailerul își propune să combine expertiza tehnică cu o experiență de achiziție personalizată, adresată colecționarilor și pasionaților de orologerie.