Mazda CX-5 este mai tare ca oţelul

Mazda a devenit primul producător auto care foloseşte oţel cu limită înaltă de elasticitate (cu rezistenţă la rupere de 1.800 Mpa). Acest oţel, foarte rezistent, va fi utilizat pentru prima dată pentru noul crossover Mazda CX-5, ce va fi lansat pe plan mondial la începutul anului 2012.

Oţelul va fi utilizat pentru a fabrica barele metalice de protecţie, care sunt montate în spoilerul frontal şi cel din spate. Acestea devin importante în cazul unei coliziuni. Barele de protecţie sunt cu 20% mai dure şi cu 4,8 kg mai uşoare faţă de versiunea anterioară şi sunt o componentă cheie a arhitecturii Mazda de generaţie viitoare, mai uşoare şi mai rigide.

Folosirea oţelului cu limită înaltă de elasticitate permite componentelor autovehiculului să fie mai subţiri şi să păstreze acelaşi nivel ridicat de rezistenţă.Mazda CX-5 a fost lansată anul acesta la Salonul Auto de la Frankfurt şi va fi disponibilă la nivel global începând cu 2012.

Mazda CX-5 este modelul de serie derivat din conceptul Mazda MINAGI, care a fost prezentat în premieră la Salonul Auto de la Geneva din martie anul acesta.

S-ar putea sa iti placa si...

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile necesare sunt marcate *


9 − = 4

Poți folosi aceste etichete și atribute HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>