Cum a ajuns o companie romaneasca nr. 1 pe piata de mortare

0
308

Adeplast a anuntat pentru al doilea an consecutiv o creștere de 12%.

Marcel Bărbuț: „Vom fi cu siguranță un referențial în piață în acest an”

 

 

Anul trecut AdePlast a ajuns la 143 de milioane de lei, după ce în 2010 depăşise 127 milioane lei, în creștere față de 2009 tot cu 12 procente.

Dintre grupele de produse care au susținut această creștere evidentiem polistirenul, sistemul  Thermo dar și grupa de șape și mortare uscate. „Am reușit să avem un an foarte bun, așa cum l-am previzionat încă din primele luni. Calculele noastre nu au dat greș pentru că noi am investit continuu în tehnologie și în oameni, în timp ce competitorii încercau să se pună la adapost în fața crizei redimensionându-și afacerile. În ceea ce privește investițiile, avem în vedere fabrica de mortare uscate de la Ploiești,  cea de vopsea și tencuieli decorative de la Oardea și, mai nou, despre fabrica de polistiren de la Ploiești, construită anul trecut într-un timp record de patru luni. Prin diversificarea și upgrade-ul producției, precum și prin forța de vânzare mi-am propus să fiu numărul 1 cu AdePlast și am ajuns. Sunt mândru că în topul companiilor de profil prima poziție este ocupată de o societate românească”, declară Marcel Bărbuț proprietarul AdePlast.

Marcel Bărbuț: „Mi-am propus să fi numărul 1 cu AdePlast și am ajuns”

Începând cu partea a doua a anului 2011, dar mai virulent în prima parte a anului 2012, materiile prime și utilitățile au suferit majorări substanțiale a prețurilor, ceea ce a influențat semnificativ costurile de producție. În această situație AdePlast, care pe tot parcursul anului 2011 s-a străduit să mențină nivelul de preț, prin diminuarea marjei sale, a fost nevoită să reacționeze transferând o parte din creșterile prețului de cost pe prețul de vânzare al produselor.

“Această situație a făcut ca de la 15 ianuarie să anunțăm în piață o majorare a prețului în medie cu 5% urmând ca a doua etapă a scumpirii, cu 5 procente, să aibă loc în prima parte a trimestrului 2 din acest an”, precizează Marcel Bărbuț.
Pentru AdePlast anul 2012 vine în primul rând cu 2 facilități noi de producție, dar și cu o abordare nouă a pieții. Se are în vedere atât dezvoltarea pachetului de produse și sisteme ofertat către piață precum și creșterea expunerii brandului prin întărirea relațiilor de parteneriat atât cu sistemul DIY cât și cu retailul tradițional.

 

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Pentru a aproba comentariul dumneavoastră, vă rog să efectuaţi următorul calcul: *