Floria.ro, lider pe piața de florării online în România, a fost cumpărată integral de Zurich Broker de la antreprenorul Mugur Frunzetti, care a pus bazele afacerii în urmă cu trei ani și jumătate.
În urma tranzacției ce s-a încheiat la jumătatea lunii noiembrie, Floria.ro este preluată de Zurich Broker, care își extinde astfel operațiunile către zona de comerț online. Fondatorul Floria.ro, Mugur Frunzetti, rămâne alături de companie în calitate de consultant în comerț electronic.
“Floria.ro este un proiect de suflet, este cel mai drag proiect pe care l-am dezvoltat. Alături de echipă, prin Floria am redefinit atât modul în care se oferă flori în România, cât și ce înseamnă o promisiune respectată în fața clienților. Misiunea de „a livra fericire prin flori” este acum dusă mai departe de noul acționariat, eu rămân alături de echipa și voi fi consilierul Floria în comerț electronic, dezvoltând pe viitor și alte proiecte în acest domeniu atât de familiar mie” declară Mugur Frunzetti, Fondatorul Floria.ro
Discuțiile si formalitățile juridice privind achiziția Floria.ro de către Zurich Broker s-au desfășurat pe parcursul ultimelor luni, timp în care echipele au conlucrat.
“Am ales să investim în Floria.ro pentru că este o afacere căreia, daca ar trebui să ii asociem un singur atribut, i-am asocia cuvântul serios. Este un brand care își respectă promisiunile față de client, astfel încât acesta să fie fidelizat și să revină, să aibă încredere. Seriozitatea și respectul față de client sunt două aspecte care stau la baza filozofiei noastre în afaceri. Sunt rare, dar când le găsești la un business lider de piață, înseamnă că acel business este pe drumul către succes” spune Aura Caraman, Director Operațional Zurich Broker.
O dată cu achiziția pachetului integral de acțiuni Floria.ro, Zurich Broker își propune să dezvolte afacerea, încurajând consumul de flori atât la nivel personal, cât și la nivel corporate.
“Floria.ro activează pe o piață dinamică, iar ratele de creștere ale afacerii depășesc creșterea pieței, ceea ce permite companiei să se mențină lider în vânzările de flori online. O dată cu această preluare, vom investi pentru dezvoltarea afacerii în noi direcții strategice, precum deschiderea Floria Concept Store într-un spațiu central din București, sau câștigarea de cotă de piață în zona aranjamentelor pentru corporate și evenimente, astfel încât nu doar clienți finali, ci și companiile să reînceapă să se bucure de gestul de a trimite flori partenerilor de afaceri” adaugă Aura Caraman.
Valoarea pieței de flori din România este estimată anul acesta la 100 milioane de euro, din care vânzările online reprezintă aprox. 2.5 milioane de euro. Creșterea anuală a vânzărilor de flori online este de cca. 20%. Floria.ro este lider în această zonă și înregistrează creșteri de peste 40% de la an la an.
Despre Floria.ro
Floria.ro, afacerea care conduce în topul vanzărilor online de flori, împlineşte anul acesta 3 ani de existenta, timp în care a livrat peste 50.000 de buchete de flori. Floria.ro a câștigat de două ori titlul “Florăria Anului” la Gala Premiilor eCommerce (2010 si 2013), dar şi peste 30.000 de clienţi mulţumiţi. Din 2010, Floria.ro este marcă atestată Trusted.ro.
Începând cu vara lui 2013, Floria.ro devine prima florărie din România care creează buchete în acord cu tendinţele internaţionale din modă. Floria livrează în întreaga țară în câteva ore de la comandă, prin intermediul partenerilor locali.