Mugur Frunzetti: De Black Friday evidențierea în zgomotul general se face prin personalizare

0
284

Retargeting.ro, soluția romanească de personalizare a comunicării cu vizitatorii afacerilor de e-commerce, a dezvoltat un modul specific pentru Black Friday, prin care se așteaptă să crească ratele de conversie ale magazinelor online până la 10-12%.

De Black Friday, cumpărătorii sunt puși în fața unui tsunami de mesaje de marketing, iar singurul mod prin care îi poți urca în barca ta, este prin personalizare, prin adresare individualizată. Mesajele vin din toate părțile: notificari, email-uri, sms-uri, bannere peste bannere. Este un zgomot generalizat. Singurul mod în care poți atrage atenția vizitatorului este printr-o comunicare personalizată, care împiedică vizitatorul să fie dus de val către un alt magazin online. Am adaptat funcționalitățile de personalizare ale Retargeting la comportamentul specific de Black Friday și am creat un modul nou, special pentru acest moment din andeclară Mugur Frunzetti, acționar Retargeting.ro.

Modulul creat analizează acțiunile vizitatorilor de pe site ținând cont de specificul comportamentului de achiziție de Black Friday. În urma analizei automate și instantanee, Retargeting ia în mod automat o decizie de acțiune pentru a încuraja finalizarea achiziției pe site-ul respectiv.

Comportamentul cumpărătorilor de Black Friday este foarte diferit de cel, să-i spunem, normal. În sensul că de Black Friday achiziția este dictata aproape exclusiv de preț. O particularitate este că deși vizitatorii navighează pe un număr mai mare de site-uri pentru a găsi cea mai buna ofertă, decizia de achiziție se ia rapid, nu este amânată. Retargeting monitorizează și cuantifică diferit acțiunile utilizatorilor în raport cu prețurile și reducerile aplicate, pentru a identifica produsele cu cea mai mare probabilitate de achiziție, iar apoi le evidențiază rapid vizitatorului” declară Rares Banescu, fondator Retargeting.ro.

Rares Banescu copy

Conform studiilor la nivel internațional, de Black Friday numărul acțiunilor directe de marketing realizate de retaileri către clienți crește cu 37%, ceea ce creează un zgomot generalizat în contextul Black Friday. Din acest motiv, în perioada reducerilor de Black Friday ratele de deschidere ale emailurilor scad de la 8-10% în mod normal, la 4%. Prin modulul de Black Friday dezvoltat de Retargeting.ro, emailurile sunt optimizate, prin identificarea timpului optim de trimitere, prin crearea unor titluri personalizate și crearea unui conținut în acord cu așteptările clienților.

Emailurile optimizate de Retargeting.ro au în general rata de deschidere de 80%. În perioada de Black Friday aceasta este afectată de volumul uriaș de emailuri primite de cumpărători, însă ratele de deschidere rămân în jurul a 50%. Iar pe această bază, ratele de click sunt de 80-90%, pentru că vorbim despre un conținut optimizat și personalizat” adaugă Rares Bănescu.                                                                                            

Modulul de Black Friday poate fi implementat împreună cu soluția Retargeting.ro pentru magazinele online, indiferent de dimensiunea acestora. Implementarea durează 2-4 ore, iar aplicația începe optimizarea instantaneu. Rezultatele optimizării apar încă din prima lună de utilizare. Pentru clienții actuali ai Retargeting, creșterile medii obținute în prima lună sunt de minim 30%.

Despre Retargeting.ro
Retargeting.ro este un start up românesc care propune magazinelor online o aplicație pentru optimizarea conversiei vânzărilor online prin personalizarea integrată a mesajelor transmise de site către vizitatori.

Retargeting.ro este înființat de Rareș Bănescu, expert în dezvoltare de produse online cu experiența de peste 7 ani. Din 2014, în acționariatul Retargeting.ro a intrat antreprenorul Mugur Frunzetti.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Pentru a aproba comentariul dumneavoastră, vă rog să efectuaţi următorul calcul: *