Vestel se numără printre cei mai mari furnizori de tehnologie pentru sute de companii cu operațiuni, în special, în Europa, dar și în zona Malaeziei, Indonezia sau Tailanda. Compania a preluat în ianuarie 2015, brandul și tehnologia „made in Japan”, Sharp și au vândut, anul trecut, 810.000 produse sub acest brand, iar afacrile totale s-au cifra la 2,4 miliarde euro. Acest lucru le-a permis să investească 150 de milioane de euri doar în afacerea cu mașini de spălat
Sharp atacă mid marketul (aprox. 36% din piață) și se luptă cu branduri precum Zanussi, Whirpool, Hotpoint. Pe segmentul premium se situează branduri precum Miele, AEG, Samsung sau Siemens, în timp ce în zona de branduri ieftine sunt poziționate branduri precum Beko, Indesit, Mastercook. 70% dintre consumatori își fac research-ul online, în timp ce 20% cumpără ca urmare a feedbackului primit de rețelele sociale de clienți.
CUPTORUL VIITORULUI APROPIAT DE LA SHARP VA AVEA PRESTABILITE ÎN MEMORIE PESTE 150 DE REȚETE DE MÂNCARE
Acest lucru înseamnă că va putea să potrivească automat temperatura și timpul de gătire în funcție de rețetă. Compania a lucrat cu bucătari faimoși pentru crearea acestor rețete.
Electrocasnicele inteligente pot fi controlate prin intermediul telefonului mobil. Vei putea afla în timp real dacă, de exemplu, ai uitat ușa deschisă la frigider; poți controla temperatura frigiderului de la distanță, poți deschide sau închide electrocasnicele, poți transmite eventualele probleme tehnice către service prin intermediul aplicație. Mai mult, în cazul unor probleme care nu pot fi detectate de consumator, electrocasnicele pot transmite singure informații service-urile autorizate, acestea anunță clientul și astfel se evită probleme mai mari.
Sursă: Informateca