ISU Bucureşti – Ilfov a mai primit 14 autospeciale pentru situaţii de urgenţă în valoare de 22 milioane lei

0
394

Asociaţia de Dezvoltare Intercomunitară Bucureşti – Ilfov (A.D.I.B.I) a finailzat ieri un proiect în valoare totală de 21.838.557,60 lei, din care finantarea nerambursabilă este de 14.125.054,09 lei. Banii au fost folosiţi pentru achiziţionarea a 14 autospeciale specifice pentru intervenții în situatii de urgență. Echipamentele sunt achiziționate de catre Asociația de Dezvoltare Intercomunitară București-Ilfov şi predate spre folosinta gratuita pe baza de contract de comodat Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Dealul Spirii” București – Ilfov (ISU).

La eveniment au fost prezenți: Preşedintele Consiliului Judeţean Ilfov – Marian PETRACHE, Inspectorul Sef al I.S.U. “Dealul Spirii” București – Ilfov – dl. General de Brigada Gheorghe POP, Directorul A.D.I.B.I –dl. Cristian PISTOL, Primarul Oraşului Măgurele – dl. Narcis CONSTANTIN, reprezentanţi ai Primariei Municipiului Bucuresti, membri ai echipei de proiect, alţi reprezentanţi ai ISU București – Ilfov, precum si alţi invitati.

Vezi aici ce maşini speciale se pot contrui la Mizil

autospeciala_isu

A.D.I.B.I a mai furnizat în trecut alte 38 de autospeciale către ISU București – Ilfov.

In cadrul evenimentului au fost prezentate spre vizionare autospecialele achizitionate prin proiectul mai sus mentionat, împreună cu alte autospeciale achizitionate prin alt proiect derulat tot de catre A.D.I.B.I. Astfel, prin cele două proiecte implementate de către ADIBI înzestrarea inspectoratului a ajuns la 52 de autospeciale noi.

Proiectul are în vedere creșterea cantitativă  și calitativă a dotărilor Inspectoratului pentru Situații de Urgență “Dealul Spirii” București – Ilfov, prin  dotarea cu mijloace noi și moderne de interventie, precum și îmbunătățirea capacității de răspuns în situații de urgență la nivelul întregii Regiuni București-Ilfov, prin reducerea timpului de intervenție pentru acordarea primului ajutor calificat.

autospeciale_ilfov_isu

Proiectul este implementat prin intermediul unei finanțări nerambursabile acordate prin Regio-Programul Operational Regional 2007– 2013, Axa Prioritara 3 –  Îmbunătățirea infrastructurii sociale, Domeniul Major de Intervenție 3.3. –Îmbunătățirea dotării cu echipamente a bazelor operaționale pentru intervenții în situații de urgență și s-a derulat în Regiunea București – Ilfov, în perioada Aprilie 2013 – Decembrie 2015.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Pentru a aproba comentariul dumneavoastră, vă rog să efectuaţi următorul calcul: *