De la primul Hyundai Tucson, prin modelul ix35, am ajuns astăzi la un SUV Hyundai Tucson rafinat şi plin de gadgeturi de cea mai noua generaţie.
Vezi aici cum se descurca Hyundai Tucson model 2008
Un propulsor pe benzină de doar 1,6 litri (T-GDI) din care producătorul a reuşit să scoată 177 CP, cutie automată cu 7 trepte, evident că de cea mai nouă generaţie, cu dubluambreaj, tracţiune integrala permanentă la buton, trapa şi plafon panoramic, scaunde din piele, incălzire în toate scaunele, la fel şi răcire, volan înclălzit şi lista poate continua, dar e vorba de modelul de test, care sigur le are pe toate! Este vorba despre o maşină de generaţie nou, un Hyundai Tucson, propunera coreenilor care vine să înlocuiască modelul Hyundai ix35, un SUV care s-a vândut bine în România şi încă are preţ bun la revânzare.
La exterior, Hyundai Tucson continuă linia de design instituită de predecesorul său, dar aspectul general este cu totul nou. Maşina dă semne clare ca se pricepe în afara şoselei, dar plafonul puţin plonjat înspre spate reuşeşte să-i confere un aspect sportiv şi pentru şosea. Lucru susţinut cu prisosinţă de motorizarea mai sus menţionată. Hyundai Tucson trimte cu gandul la o maşină construită pentru piaţa americană, are un aspect agresiv şi te obligă practic să întorcicapul. Rămâne de văzut cât va reuşi acest design să-şi păstreze valoarea estetică în timp.
Hyundai Tucson varianta Luxury+
La interior, Hyundai Tucson în varianta testată, adică Luxury+ te face să te întrbi: cine are nevoie de X-urile de la BMW sau crossoverurile de la Mercedes!. Asta pentru că producătorul coreean a reuşit să aducă în habitaclu cam tot luxul pe care un şofer pretenţios de SUV şi-l doreşte. De la controlul electric al scaunelor din faţă, la sistemul de sunet şi ecranul LCD de 8 inci, oferă la interior suficient spaţiu pentru o familie cu 3 copii şi un habitaclu insonorizat bine. Doar cauciucurile de iarnaă reuşesc să huruie suficient de tare astfel încât să se audă în interior, asta dacă nu te pui cu piciorul pe acceleraţie şi ridici turaţia la 4, 5 mii de ture. Dacă faci asta, zgomotul furios al motorului 1,6 T-GDI se aude în toată maşina, dar produce plăcere.
Mai multe despre noul Hyundai Tucason în garajul CasoTeca.ro