Cu ajutorul celor 3 stații de autobuz interactive care sunt amplasate în Piața Victoriei, Piața Romană și Piața Universității. Acestea deservesc o campanie de outdoor neconvențională care se desfăşoară în perioada 6 aprilie – 7 mai 2011.
Terminalele sunt livrate de catre TomTouch, divizia interactivă a companiei CS Vision şi constau într-un ecran tactil cu o diagonală de 106 cm și permit utilizatorilor să navigheze pe internet în stația de autobuz, gratuit, 24 de ore din 24.
„Stațiile interactive sunt mult mai eficiente în campaniile de publicitate outdoor decât execuțiile tradiționale. Rapoartele de activitate rezultate în urma celorlalte proiecte ale noastre de acest tip au demonstrat că publicitatea interactivă stimulează recunoașterea mesajului publicitar de până la 15 ori mai mult decât orice altă formă tradițională de publicitate. În plus, costul suportat de clienții noștri per utilizator a ajuns sa fie de până la 5 ori mai mic decât în cazul unei expuneri prin campanie de publicitate clasică”, declară Florin Benga, Ne w Business Director Tom Touch.
Însă cel mai important avantaj dat de utilizarea acestui tip de publicitate este de fapt feedback-ul în timp real obținut de client. „Stațiile interactive pot înregistra și raporta în timp real câți utilizatori folosesc stația, timpul de expunere per utilizator și ce anume îl interesează din aplicația respectivă. Astfel, prin aceste rapoarte clientul își poate optimiza campania pe timpul desfășurării acesteia, în funcție de feedback-ul consumatorilor”, a adăugat Florin Benga.
TomTouch este singura companie din sectorul IT&C care a implementat astfel de soluții pentru execuții neconvenționale de campanii outdoor, acesta fiind cel de-al 4-lea proiect derulat în stații de autobuz. Proiectele anterioare s-au desfășurat pentru clienți precum Pepsi, Romtelecom, Nestea.
Cine e TomTouch?
Este divizia interactivă a companiei CS Vision, înființată în octombrie 2002 de către Răzvan Bâgiu. Compania deține 2 linii de afaceri, implementarea de soluții software, respectiv producția de terminale și aplicații interactive. În acest moment compania are 32 de angajați ce își desfășoară activitarea în București și Brașov, unde CS Vision deține și o hală proprie de producție.