Conform J.D. Power, Jaguar s-a clasat pe primul loc într-un studiu care a analizat indicatorii de satisfacţie ai posesorilor de automobile din Marea Britanie.
Studiul a fost efectuat pe un eşantion de 18,000 de posesori de automobile, de minim doi ani, din Marea Britanie. Au fost analizate toate aspectele importante, cum ar fi performanţa, design-ul, nivelul de confort, fiabilitatea, dar şi nivelul de satisfacţie al serviciilor post-vânzare. În ceea ce priveşte portofoliul de produse, modelul Jaguar XF s-a clasat pe locul doi, înregistrând o creştere de 15 locuri în doar 12 luni.
Rezultatele din anul 2012 indică o evoluţie notabilă în materie de satisfacţie client, faţă de anul precedent, unde Jaguar s-a clasat pe locul trei.
“Este incredibil să ai parte de asemenea recunoaştere din partea clienţilor, distincție care evidenţiază devotamentul nostru pentru tot ce inseamnă calitate, tehnologie şi experienţă a clientului, la cel mai înalt nivel. Este o onoare deosebită să ne situăm pe primul loc. Din poziţia în care ne aflăm acum, vom investi şi mai multă energie în menţinerea acestei performanţe”, a declarat Adrian Hallmark, Global Brand Director Jaguar.
Brandul Jaguar continuă să performeze pe pieţe globale, cu o creştere de 60% în China, înregistrată în anul 2011.