Lemet – unul dintre cei mai mari producători de mobilă la nivel naţional – deţine reţeaua de retail de mobilă LEM’S care numără 104 magazine.
În prima jumătate a lui 2012 reţeaua de magazine LEM’S a atins o cifră de afaceri de 70,2 milioane de lei, cu 21 procente mai mare ca în aceeaşi perioadă a anului trecut.
“Premisele acestei creşteri au fost, în primul rând, programele noi de mobilă dezvoltate de specialiştii fabricii, în al doilea rând creşterea ponderii produselor complementare aflate în magazinele reţelei şi, în al treilea rând identificarea de noi parteneri pentru extinderea şi consolidarea retelei LEM’S, aducerea sa la standardele gândite de noi. Reţeaua LEM’S este acum, din informaţiile adunate din piaţă, cea mai vastă reţea de retail de mobilă din România, cu un număr de 104 magazine” menționează Adrian Rizea.
Încă de la începutul lui 2012, Lemet a vizat mărirea cu 15 procente a numarului de showroom-uri LEM’S şi aplicarea cu stricteţe a aceluiaşi standard în toată reţeaua, dat fiind că diversificarea programelor modulare Lemet a căpătat amploare în ultimii ani.
Noua facilitate de producţei a Lemet este deja operaţională şi a fost dezvoltată cu o investiţie de 27 mil. lei, o parte din aceasta bazându-se pe fonduri europene. „Noua linie de producţie ne este utilă în special pentru flexibilizarea productiei in vederea diversitatii de finisaje si modele de mobilier disponibile pentru clientul final. Deschiderea acestei facilităţi de producţie a necesitat angajarea unui număr de 50 persoane” declară Alexandru Rizea.
“Rate fără dobândă” accesate de peste 1200 clienţi Prin facilitarea accesului la finanţare, în reţeaua de magazine LEM’S au fost înregistrate peste 1200 achiziţii. „De mai bine de trei ani am pus la dispoziţia clienţilor nostri diverse planuri de achiziţie împreună cu partenerii noştri financiari, fapt ce a uşurat procesul de achiziţie în cazul clienţilor, care astfel au avut acces la programele Lemet pe care şi le doreau” declară Adrian Rizea.