Hyundai a lansat noua generatie Hyundai i20. Modelul de clasa B al coreenilor a fost revizuit si optimizat atat la interior si la exterior, adresandu-se acum unui segment mai larg de soferi de masini mici.
“Noul i20 reprezinta un model esential pentru gama Hyundai la nivel national. Intrarea pe piata a noii generatii Hyundai de clasa mica ne livreaza atuul necesar pentru rezultate superioare de vanzari pe piata locala”, a declarat Teodor Brusalis, Director Executiv al Hyundai Auto Romania.
Reproiectat in cadrul centrului tehnic Hyundai Motor Europe din Germania, masina are o lungime de 4 metri, si poarta amprenta limbajului de design Hyundai: “sculptura fluidica”.
Partea frontala include un element de design comun noilor modele Hyundai: grila hexagonala. Pentru un aspect modern, noul i20 beneficiaza de blocuri optice redesenate. Capota, aripile si spoilerul fata – care include proiectoarele de ceata – precum si designul jantelor au fost reproiectate, incadrand noul model in conceptul de design al noii game Hyundai “i”.
Noul Hyundai i20veste produs in Turcia si va fi disponibil in zece culori exterioare ale caroseriei.
Interiorul noului i20 a fost recreat, scaunele au fost redesenate, iar tapiteria acestora este disponibila din material textil, piele sau combinatie de piele si material textil.
Portbagajul lui Hyundai i20 are o capacitate de 295 litri (cu scaunele spate nerabatate).
Toate variantele de motoare ce echipeaza noul i20 au fost dezvoltate pentru clientii europeni. In scopul reducerii consumului si a emisiilor de noxe, Hyundai si-a limitat gama de motorizari la patru unitati – doua diesel si doua pe benzina, dezvoltand puteri intre 75 si 100 CP.
Hyundai a dezvoltat un motor diesel in trei cilindri, care livreaza 75 CP si dispune de un cuplu de 180 Nm. Combinat cu sistemul integrat Hyundai Stop & Go, acest propulsor beneficiaza de cele mai scazute emisii de CO2 pentru un automobil disponibil in acest moment pe piata – doar 84 g/km, in timp ce modelul standard are emisii de 99 g/km.
Si celelalte motorizari ale gamei sunt prietenoase cu mediul inconjurator. Spre exemplu, unitatea diesel 1.4 litri, 90 CP emite doar 96 g/km, in timp ce motorizarea pe benzina 1.25 litri, 85 CP produce 109 g/km (modelul standard are emisii de 114 g/km).
Pentru noul Hyundai i20 sunt disponibile transmisii manuale cu cinci sau sase trepte de viteza sau patru rapoarte in cazul cutiei automate.
Motorizarea pe benzina de 1.2 litri este corelata cu transmisia manuala cu cinci trepte, care furnizeaza raportul optim intre performanta si emisii – a caror valoare ajunge la 109 g/km, in conditiile in care se asociaza cu tehnologia Hyundai Blue Drive.
Asemenea celorlalte modele Hyundai lansate recent in Romania, noul i20 dispune de pachetul „5 Year Triple Care”, care include 5 ani garantie fara limita de kilometri, 5 ani asistenta rutiera si 5 ani verificari tehnice periodice gratuite.
Noul Hyundai i20 va fi disponibil pe piata locala incepand cu a doua jumtate a lunii iulie 2012, in doua versiuni de echipare aferente motorizarii pe benzina 1.2 litri: Comfort si Highway. In perioada imediat urmatoare, in locatiile showroom Hyundai Auto Romania va fi disponibila catre comercializare si motorizarea diesel 1.1 litri, in trei cilindri. Preturile pentru noul Hyundai i20 in Romania incep de la 7.212 Euro cu TVA inclus – pret disponibil prin programul Remat 2012, cu trei tichete incluse ( 9.862 euro cu TVA inclus). Echiparea de baza cuprinde dotari la cel mai inalt standard al clasei B, precum: sistemele ESP si VSM, 6 airbaguri standard, inchidere centralizata, computer de bord, aer conditionat sau radio CD cu MP3 si mufa auxiliara.