Friend-Me: debut european pentru un concept car Nissan

0
317

Design avangardist şi inovaţie tehnologică : misiunea Nissan de a aduce viitorul cu un pas mai aproape de prezent va marca un moment semnificativ la Salonul Auto Internațional de la Frankfurt.

Pregătit să reinventeze SUV-ul, Nissan va dezvălui un nou model în premieră mondială la Salonul Auto Internaţional de la Frankfurt, în data de 10 septembrie 2013.

Povestea continuă

Obiectivul Nissan de a deveni marca auto asiatică numărul unu în Europa până în 2016 are șanse de concretizare, având în vedere poziția de lider a acesteia pe piețele din Regatul Unit al Marii Britanii, Franța, Spania și Italia. „În ciuda scăderii generale a pieței, Nissan a înregistrat o cotă de piață record anul trecut și avem motive să credem că vom realiza același obiectiv și în 2013.” a declarat Guillaume Cartier, Vice Președinte Senior în cadrul diviziei de Vânzări și Marketing, pentru Nissan Europa.

Concept Car Friend-Me

Combinând un design îndrăzneț cu un interior premium avangardist , concept car-ul Friend-Me reprezintă un exercițiu fascinant de reprezentare a mașinii viitorului. Inspirat de procesul Nissan din care au provenit alte 2 modele ce au schimbat regulile jocului, Friend-Me simbolizează viitoarea generație de design Nissan, explorând în egală măsură posibilitățile oferite de un interior complet conectat și interactiv.

Creat în jurul nevoilor și dorințelor unor pasageri conectați în permanență la Internet, Friend-Me implică pasagerii mașini în fiecare etapă a călătoriei, poziționându-se drept un centru al informației și divertismentului.

Nissan în Europa

Nissan este constructorul auto din afara Europei cu una dintre cele mai puternice prezențe pe continentul european, numărând un total de peste 14.500 angajați în domenii legate de construcția de automobile : design, cercetare și dezvoltare, producție, logistică, vânzări și marketing. Anul trecut, în uzinele Nissan din Regatul Unit, Spania și Rusia s-au construit peste 695.000 automobile, de la mini-MPV-uri până la crossovere, SUV-uri și vehicule utilitare.

În prezent, Nissan comercializează în prezent 24 modele pe piețele europene, constructorul nipon propunându-și să devină liderul mărcilor auto asiatice în Europa.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Pentru a aproba comentariul dumneavoastră, vă rog să efectuaţi următorul calcul: *