Floria.ro, divizia online a grupului Floria, a înregistrat în 2015 vânzări de flori în valoare de 1.05 milioane de euro, în creștere cu 40% față de anul 2014 și își consolidează astfel poziția de lider al pieței florăriilor online. 2015 a fost anul extinderii pentru Grupul Floria, care a înregistrat vânzări totale de flori în valoare de 1,8 milioane de euro.
La nivelul întregului Grup Floria, vânzările de flori au atins anul trecut 1,8 milioane de euro, cu 80% peste nivelul din 2014. Divizia online, prin www.floria.ro, a generat 58% din valoarea vânzărilor.
Pe lângă creșterea cu 40% a diviziei online, motoarele creșterii au fost vânzările de flori către segmentul corporate și comenzi speciale pentru evenimente personale sau de afaceri, precum și deschiderea celor două florării din str. Ion Câmpineanu nr. 22 și Piața Dorobanți.
“2015 a fost cel mai bun an pentru dinamica Floria, atât în zona de online, unde am crescut intensiv cu 40%, cu mult peste creșterea pieței de vânzări online de flori, dar și în zona offline, prin extinderea realizată în urma investițiilor în cele două florării deschise în martie și noiembrie” -declară Marina Popescu, Director General Floria.ro.
Citește mai mult pe http://casoteca.ro/floria-ro-a-vandut-flori-in-valoare-de-1-05-milioane-euro-in-2015-cu-40-mai-mult-ca-anul-anterior/