Ca toată gama Suzuki, SX4 S-Cross este o mașină arătoasă, compactă și ușor de condus. Este practic un ”suvuleț” de familie cu un singur copil, chiar și cu doi, dacă a venit deja al doilea. Are peste 400 de litri de spațiu în portbagaj, deci suficient pentru doua geamantane si o trotinetă 🙂
De ce e ok să mergi cu un SX4 S-Cross? Păi, pentru că ai un SUV veritabil la preț de berlină, varianta 4×4 începe de pe la 17.000 de euro, pentru că și în varianta 2×4 poți să urci mașina peste orice bordură, pentru că ai un motor cu turbină care te ajută la orice depășire și pentru că este vorba despre tehnologie japoneză.
Dacă argumentele acestea nu sunt de ajuns, ar fi bine să vă duceți la un showroom Suzuki să testați unul dintre cele doua SUV-uri ale japonezilor: Grand Vitara sau SX4 S-Cross. Una mai mare, alta mai fâșneață 🙂
Trebuie neapărat să subliniem ca sistemul de transmisie integrala al Suzuki, Allgrip este extrem de fiabil. Suzuki este unul dintre pionierii acestui tip de mașină, dat fiind istoria pe care a scris-o cu legendarul Suzuki Jimny, mașină 4×4 care este foarte aproape de o noua versiune.
Chit că vrei micul motor de doar 1 litru, sau mai puternicul 1,4 litri, trebuie să știi că la kickdown o să ai sub pedală o turbină care împinge mașina spre viteza dorită. Asta pentru că Suzuki a reușit ca Suzuki SX4 S-Cross să cântărească puțin peste o tonă.
Deși nu a fost iarnă, nu am avut condiții grele, am ieșit puțin cu SX4 S-Cross-ul de pe șosea, ca să vedem cum se comportă pe hârtoape. Ne-a plăcut!
Suzuki SX4 S-Cross | 1.4 PASSION AT ALLGRIP |
---|---|
1. Preţ recomandat de vânzare cu TVA | 20.550 Euro |
2. Gardă la sol | 180 mm |
3. Lungime | 4.300 mm |
4. Lăţime | 1.785 mm |
5. Înălţime | 1.585 mm |
6. Ampatament | 2.600 mm |
7. Ecartament faţă | 1.535 mm |
8. Ecartament spate | 1.505 mm |
9. Rază de virare | 5,2 m |
10. Tracţiune | 4WD |
11. Tip motor | K 14C BOOSTERJET |
12. Număr cilindri | 4 |
13. Număr supape | 16 |
14. Capacitate cilindrică | 1.373 cmc |
15. Alezaj şi cursă | 73,0 x 82,0mm |
16. Raport de compresie | 9,9 |
17. Putere maximă | 140/ 5.500 (CP/rpm) |
18. Cuplu maxim | 220 / 1.500 ~ 4.000 (Nm/rpm) |
19. Sistem de aprindere | Injecție directă |
20. Masă proprie | 1.235 – 1.1260 kg |
Are dreptate, mulțumesc.
Foarte frumoase pozele 😀