Cum te muti daca testezi masini in timpul liber! Doblo Cargo, FIAT

0
923

Ce faci când trebuie să te muţi dintr-un loc într-altul şi ştii că ai nevoie de o maşină cu care sa-ţi cari lucrurile? Dacă scrii despre maşini, e clar că te gandeşti să iei la test o dubiţă şi aşa împuşti doi iepuri: te muţi şi mai şi scrii un test. Iata-l!

Fiat_Doblò_Cargo_Masini_prescuNu mică mi-a fost mirarea când motorul dubiţei, un Fiat Doblo Cargo, un diesel Multijet de 1.6 litri si 105 CP s-a oprit când am oprit la semafor. Şi nu s-a oprit din cauza vreunei defecţiuni, ci pentru că este dotat cu sistem start/stop. După ce semaforul mi-a arătat verde, Fiat-ul a pornit uşor la prima apăsare a ambreajului. Mai departe, sistemul „verde” de la bordul lui Doblo indică şi momentul la care şoferul ar fi bine să schimbe treptele, astfel încât maşina sa rămână la un consum cât mai mic.

După mai bine de 250 de km, parcurşi în proporţie covârşitoare în oraş, Fiat-ul Doblo a rămas cantonat la un consum de aproximativ 7 litri la sută. În exteriorul oraşului, Doblo îşi poate păstra consumul bun chiar dacă maşina rulează cu viteza maximă regulamentară, graţie celor 6 trepte ale cutiei sale de viteze.Un consum bun pentru un buticar care-şi cară marfa de la cel mai apropiat Metro, până-n uşa buticului său. Cât o să îi mai meargă; ameninţare deocamdată teoretică pentru că lanţul de mici magazine al lui Riciu, Micro, este mai mult muzeu!

Oricum, lungimea spaţiului de încărcat al lui Doblo este cam cât o saltea Relaxa de pat normal, pat de doi oameni, mai precis 2 metri. Volumul total al spaţiului cargo este de 4.2 metri, la o lungime totală a maşinii de 4.7 metri, cu alte cuvinte o lungime relativ similară cu a unui Fiat Linea sau cu a unei Dacia Logan.

Versiuni
Fiat Doblo Cargo este oferit in două variante de bază, Cargo si Cargo Maxi. Diferenta dintre cele doua versiuni este de lungime a spaţiului cargo. Cargo Maxi are un plus de jumatate de mereu. În ceea ce priveşte volumul, Cargo Maxi oferă în plus 0.8 m3. Pentru această diferentă de lungime si volum, Fiat cere pentru Doblo Maxi aproximativ 1000 de euro mai mult.

Un Fiat Doblo Cargo, Business, Maxi sau unul Combi – versiunea cu 5 locuri – poate fi achiziţionat cu unul dintre cele trei propulsoare, unul pe benzină de 1.4 litri cu 95 de Cp şi două diesel Mjet-uri de 1.3 litri cu 90 de Cp şi 1.6 litri cu 105 Cp.

Preţurile de la care pleacă un Doblo Cargo încep cu 13.250 de euro pentru platforma scurtă şi 14.250 de euro pentru Maxi, cu motorizarea de 1.4 litri, preţuri promoţionale, spun cei de la Autoitalia. În timp un concurent direct, Volkswagen Caddy Furgon, de exemplu, dotat cu un propulsor de 1.2 litri si 86 de Cp costă 14.279 de euro.

Alte informatii aici

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Pentru a aproba comentariul dumneavoastră, vă rog să efectuaţi următorul calcul: *