Aşteptarea va lua, în curând, sfârşit pentru cei care-şi doreau înlocuirea Loganului pe care şi-l achiziţionaseră în urmă cu ani buni – eventual la prima versiune, în 2004. Vorbesc de aceia care voiau o versiune nou-nouţă a românescului Logan că, altfel, există Logane în toate showroom-urile, la preţuri care mai de care „de criză”. În 2012 va ieşi pe piaţa autohtonă şi nu numai un nou Logan.
Din fotografiile pe care le-a pus la dispoziţie cineva, nu ştim cu adevărat cine, dar aflate pe un vehicul de informaţiii auto, de fapt, un blog în limba spaniolă, noutăţi automobilistice, noul Logan, Dacia Logan seamănă nespus de bine cu actualul model Logan. La exterior doar farurile par a aminti că maşina este rudă bună cu Renaultul Simbol, în rest totul e Logan.
Interiorul pare refăcut, arată mai fluent, mai actual, şi el mai Renault.
Ceea ce este însă cu adevărat semnificativ în toată această comunicare mediată de un blog de limbă spaniola de peste Ocean se află în partea nevăzută a maşinii. Noul Logan va avea într-una din versiuni cutie automată. Aceasta, cutia, va fi cuplată cu un propulsor de 1.6 litri şi 107 Cp. Pentru cei care sunt interesaţi în primul rând de consum mic şi de taxe şi mai mici, Dacia Logan va fi prevăzută cu un propulsor de doar 1.0 litri, pe benzină.
Trebuie consemnat faptul că noul Logan va fi primul automobil românesc de serie cu transimisie automată. Nu?
Ce mai fratilor este logan toata ziua. Practic al treilea facelift, cu modificarea subtila a spoilerului, farurilor si a grilei fata plus modificari ale tunelului median din punct de vedere al integrarii unor noi comenzi. Nu este vorba despre un model nou, probabil este o solutie propusa pentru America de Sud unde masina va mai ramane in fabricatie cel putin 2 ani dupa introducerea noului model in Europa. Mai exista totusi o varianta, pastrarea modelului in fabricatie inca multi ani deacum inainte ca o solutie lowcost atat de trambitata, cu imbunatatiri ale elementelor ce au deranjat in decursul timpului, aducerea unei CVA atat de solicitate in vest unde desi masina este ieftina, si folosita ca a doua masina, totusi trebuie sa aiba un minim de dotari de siguranta si confort, cu precadere pentru soferite. Concluzionand este destul de probabil sa nu vedem un succesor pentru Logan prea curand, aceasta in conditiile in care Dacia amentinta cu un model sedan de 4,7m care va trebui sa aiba terenul pregatit. Este destul de dificil sa te tii de intregul program anuntat de Dacia pana in 2015, mai ales in conditii de criza, fara sa faci anumite concesii. Lansarea sedanului superior trebuie sa se faca inaintea unei noi generatii de Logan, tocmai pentru a i se da o sansa.
[…] Mai multe pe PRescu.ro […]
Bai fratilor aceasta este o versiune din America de Sud, nu este noul Logan 2.Nu stie nimeni deocamdata cum arata, nu va mai ambalati asa, asteptati cu totii si apoi comentati.Noul Logan 2 (cod X52) va fi prezentat in 2012 la salonul auto de la Paris.Rabdare si tutun…..