Compania AdePlast are din această lună o nouă echipă de Top Management. Noul CEO al companiei este Bogdan Pîrvu, care a ocupat până acum funcția de Manager al Diviziei de Vopsele și Tencuieli Decorative. Funcția rămasă vacantă a fost preluata de Adrian Alistar, în timp ce la conducerea operațiunilor financiar – contabile a fost promovată Anamaria Oros. O altă promovare importantă îl vizează pe Florin Pușcuță, care devine Director Național de Vânzări, dupa ce anterior a ocupat pozitia de Key Account Manager în cadrul companiei. Și Divizia Produse Termoizolante are un nou Manager, în persoana lui Daniel Dragomirică.
“Schimbările efectuate vin în completarea procesului de reconfigurare organizațională început încă din 2013. Atunci AdePlast și-a setat un mod de funcționare pe divizii de activitate, fiecare cu management specific, raportat la cele trei platforme industriale de la Oradea, Ploiești și Roman. Noile modificări în organigramă sunt decizii care vin în contextul în care AdePlast a atins un nivel consitent de dezvoltare industrială și de piață în România, tinzând să devină un jucător regional important. Membrii noii echipe de conducere au state vechi în domeniu si au demonstrat multă eficiență, profesionalism și loialitate în compania AdePlast. Aici și-au format un background care îi recomandă să preia total frâiele executive ale companiei. Nu pot decât să mă bucur că astfel de oameni au reușit să se dezvolte în AdePlast într-un timp atât de scurt. Am încredere deplină că această echipă va face un upgrade important al companiei către o nouă fază de dezvoltare”, declară Marcel Bărbuț, proprietar AdePlast, care se va ocupa în continuare de dezvoltare și viziunea strategică pentru companie.
Bogdan Pîrvu are 40 de ani și se află în AdePlast din anul 2012, când a preluat dezvoltarea segmentului de vopsele și tencuieli decorative al companiei. Bogdan Pîrvu este licențiat în Managementul Întreprinderilor și are un background solid format în vânzări, dar și în zona de management, trecând în 16 ani prin toate etapele de dezvoltare profesională.
Anul trecut AdePlast a raportate o cifră de afaceri de peste 300 milioane de lei (aprox. 67,5 milioane de euro), în creștere cu 19% față de 2013. Primele două luni din 2015 au un avans de 28 de procente față de aceeși perioadă din 2014.