Creștere de peste 20% la STIHL în 2016, cu o rețea de 360 de magazine

0
175
Ioan-Mezei-stihl

La începutul anului trecut compania STIHL anunța un număr de 300 de magazine în rețea, pentru ca în prezent aceasta să cuprindă peste 360 de magazine.

Ioan-Mezei-stihl

„Cu această extindere cantitativă, dar și cu investițiile în zona calitativă care privesc reconfigurarea vizuală și funcțională a rețelei, am reușit să avem o creștere a business-ului de peste 20% în 2016, față de anul precedent. Sigur că și piața ne-a ajutat, însă fără eforturile interne, ale noastre împreună cu ale dealerilor, cererea din piață nu ar fi  putut fi capitalizată la acest nivel”, declară Ioan Mezei, director general STIHL România.

Piața de motounelte se află într-o creștere permanentă de la an la an. „Principalul motiv este legat de creşterea nivelului veniturilor populației. Un impact în acest sens l-a avut și majorarea salariului minim, care a generat un impuls psihologic pozitiv și a produs efecte în zona de consum. În ceea ce ne privește, noi activăm pe o piață de nișă, în care exista un public potenţial, interesat de produse de un nivel calitativ superior, dar pentru care nu avea resurse financiare suficiente. Odată cu această deblocare ce s-a produs la nivelul veniturilor, cumulată și cu o perspectivă pozitivă pe termen mai lung, acest public s-a activat pe produse cu un nivel calitativ superior, față de alternativele low cost existente pe piață la momentul achiziției, caracterizate și de un standard tehnic scăzut”, explică Ioan Mezei.

Peste 30% creștere la motocoase

Una dintre grupele de produse cu cea mai mare creștere este cea a motocoaselor care a înregistrat un avans de peste 30% față de 2015. „Toate grupele de produse au înregistrat creșteri semnificative anul trecut și ne așteptăm la evoluții pozitive consistente inclusiv în acest an, iar începutul este chiar promițător”, adaugă Ioan Mezei.

Minim 20 de magazine de tip flagship store” vor fi deschise în 2017

Pentru 2017, STIHL își propune o extindere a rețelei de dealeri cu 5-10%, iar în ceea ce privește magazinele acestora,  compania așteaptă un număr de 25 unități noi de comercializare și service. STIHL România a demarat anul trecut un amplu proces investițional de 5 milioane de euro pentru reconfigurarea vizuală și funcțională a rețelei. „Continuăm și în 2017 acest proces și ne propunem să avem o creștere de 80% a magazinelor amenajate după noile standarde. În ceea ce privește cel mai înalt standard de magazin, pe care noi îl numim flagship store, putem spune că era implementat pe 50 de unități, la sfârșitul anului trecut, urmând ca în acest an să mai inaugurăm minim 20 de astfel de spații”, precizează Ioan Mezei.

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Pentru a aproba comentariul dumneavoastră, vă rog să efectuaţi următorul calcul: *