Stihl ne asigură că sunt lângă consumator

0
702
Showroom STIHL

STIHL România are în desfășurare o investiție de cinci milioane de euro pentru reconfigurarea vizuală și funcțională a rețelei de distribuție.

“De anul trecut, am demarat o serie de proiecte care vizează o creștere cantitativă a rețelei, dar în special una calitativă. Practic, am intrat într-un amplu proces de reamenajare a spațiilor comerciale și de service, care ne determină să apreciem că ne aflăm în cea mai dinamică perioadă a companiei. Acest proces va continua și pe parcursul acestui an, estimând ca până la sfârșitul lui 2016 vom avea o treime din rețea reconfigurată după noi standarde vizuale și de funcționalitate”, a declarat Ioan Mezei, director general STIHL România.

KM 56 STIHL motocoasaSTIHL avut anul trecut o creștere de 10% a afacerilor,  motorul de creștere fiind grupa motoferăstraie, dar și de grupa de motocoase, care a avut o evoluție cu  15% față de 2014, având o perspectivă consistentă de dezvoltare și pentru acest an.

Rețeaua STIHL numără, în prezent, aproximativ 300 de magazine, pe o suprafață totală de 13.000 mp, efortul investițional  pentru reconfigurarea stilistică și funcțională ridicându-se la 5 milioane de euro.

“O particularitate specifică a acestui proiect este că orice dealer poate accesa un nivel superior de amenajare, pentru magazine de minim 80 mp, fapt care va transforma spațiul respectiv în ceea ce noi numim flagship store STIHL. Este nivelul cel mai înalt de prezentare și funcționare pe care un spațiu STIHL îl poate atinge”, a mai spus Mezei, care a adăugat că, până la începutul anului viitor, compania are planificate inaugurarea a 49 de astfel de spații, iar în 2-3 ani, numărul acestora putând să ajungă la 60.

Mai multe despre uneltele Stihl sau Viking pe Casoteca.ro

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Pentru a aproba comentariul dumneavoastră, vă rog să efectuaţi următorul calcul: *